Ja etenkin kun on enkelit niin olisi parempi ilman,siis mun mielestä.
Maku asioitahan nämä on ja jokainen tekee miten parhaaksi näkee.Muuten kaikin puolin hieno peli
Kiitoksia.Wesku79 kirjoitti:Tyylikkäin G-Astra jonka olen koskaan nähnyt
Mutta minäkin olen sillä kannalla, että luomet pois. Ja tietenkin ne isommat vanteet alle. Oletko ihan varma, että kannattaa takavaloiksi laittaa afterburnereita? Perus tummennetut vakion tyyliset olisivat mielestäni kokonaisuuteen passelimmat. Ja entäpä sivulasien välisten karmien teippaus/maalaus mustiksi?
Toki, sisustan osaa on ja tulee paljon olemaankin. Jatkossa ehkä ulkopuolisiakin osia - ja esim. tuo kyynärnojakin oli irmelin tekemä. Myöhemmin; rinkuloita sun muita vipuja ja osia kunhan saa ensin nuo edellä mainitut asiat tehtyä.levanen kirjoitti:Ihan fiksu peli. Ihmetyttää että miksi sinne pitää Irmscherin logo saada, vai onko autossa jotain Irmscheriä?j-tec kirjoitti:Btw. Hain tänään kyynärnojan sekä Irmscherin logon, jonka aion kiinnittää siihen muoviseen tuhkaluukun kanteen. Steinmetzin lätkä kun koristaa takakonttia jo valmiiksi...
Näin minä itsekin ajattelin kun liimasin ne koriliimalla kiinni. Niissä on sellainen oikea tasanne. Näyttäisi siltä, että siihen on tarkoitettu moiset lärpäkkeet liimata. Itse olen ollut tyytyväinen niihin, mutta olen kuullut juuta sekä jaata asiasta.SKL kirjoitti:Hieno on ja keltanen on parhaimpia värejä oikean sävyisenä. Itseasiassa luomet istuu G astraan melkein parhaiten johtuen valojen muodosta, kun siinä on oikein paikka niille, onhan tosin B Vectrassakin..