Sporttipenkit
-
Astra G ed. 100
- 'Agila'
Eipä oo itelle tullu vastaan sedania, jossa olis ollu kyseiset penkit.
farkku ja 3-ovisista taas löytyy sporttimalli.
Ei muutaku purkaamoille penkomaan jos löytäisit penkit sieltä.
koitappa soittaa tänne: http://www.autovahinkokeskus.fi
varaosa listassa ei ainakaan tällä hetkellä ollu sporttimallin penkkejä.
farkku ja 3-ovisista taas löytyy sporttimalli.
Ei muutaku purkaamoille penkomaan jos löytäisit penkit sieltä.
koitappa soittaa tänne: http://www.autovahinkokeskus.fi
varaosa listassa ei ainakaan tällä hetkellä ollu sporttimallin penkkejä.
Juu toi sedan on ollunna sellanen "pappa malli" niin eihän siihen ole niitä sporttipenkkejä voinut laittaa mutta en näkisi mitään syytä olla laittamatta kolmiovisen penkkejä vaikka siinä se kahva onkin kyljessä. Farkun penkit on sitten taas niinkö just siihen tehty. Samalla verhouksella et kyllä taida sportti penkkejä löytää kun autossasi on.
Minkä mä sille mahdan...sellast se elämä on!
Eilen mennessäni kalastamaan rannassa oli 5-ovinen Sport Astra. Sport oli hopeisilla kirjaimilla listoissa (mulla tarrat) ja kone oli 1.6/16v. Tossa vehkeessä oli kyllä sport penkit ja muutenkin näyttä kaikki hilut löytyvän (?)
-----Zeni-----
"Aluminum, tastes like fear
Adrenaline, it pulls us near"
"Aluminum, tastes like fear
Adrenaline, it pulls us near"
Noniinno... Kumpikohan se oli, Hachback vai Sedan? Kyllä 5-ovisesta(hb) mallista löytyy myös sport versio, Sedanista ei, joka on muuten 4-ovinen.On 2003-05-26 13:15, Zeni wrote:
Eilen mennessäni kalastamaan rannassa oli 5-ovinen Sport Astra. Sport oli hopeisilla kirjaimilla listoissa (mulla tarrat) ja kone oli 1.6/16v. Tossa vehkeessä oli kyllä sport penkit ja muutenkin näyttä kaikki hilut löytyvän (?)
-
Astra G ed. 100
- 'Agila'
Sedan on "pappa malli" hyvinkin. Ostin auton nimittäin viime talvena ja sillä oli todellakin mummo ja pappa kelaillut uudesta saakka. No tiesi ainakin, että sillä ei oltu kaahailtu paljoa, sen verran tuli palaneen karstan hajua ekan koeajon jälkeen. Ne sporttijakkarat tuli vaan mieleen, kun noista alkuperäsistä ei tahdo löytää kunnon ajoasentoa. Varsinkin kun olen itse yli 185 cm pitkä.
Tosiaan farkkua on tehty myös sporttina missä on kivat penkit(kivemmat kuin omassa farkku-clubissa..). Eiköhän ne mene ihan yks-yhteen 4/5-ovisten kanssa..
Luulen, että osaava verhoilija voisi vanhoista laittaa kankaat sporttipenkkeihin, hintaa en osaa edes arvailla..Onko jollain antaa hinta-arvioita/kokemuksia verhoiluprojekteista?
Luulen, että osaava verhoilija voisi vanhoista laittaa kankaat sporttipenkkeihin, hintaa en osaa edes arvailla..Onko jollain antaa hinta-arvioita/kokemuksia verhoiluprojekteista?