Itse ostin Motonetistä...hinta moiselle peltipalalle on 12,90 € <= Ei paha!JJunior kirjoitti:paljonko tollanen tankin luukun ympärys pelti maksoi ja mistä kävit? Mienaa jos tuota omaa en kuusankoskelle vie niin pitänee tuo pelti vaihtaa.
astra raatokaappi
- Astrax Sport
- 'Senator'

joensuun motonetistä ja maksaa jotain 12,90€ (löytyy nettikaupasta samasta osiosta kun takakaaren korjauspellit)JJunior kirjoitti:paljonko tollanen tankin luukun ympärys pelti maksoi ja mistä kävit?
noista pihdeistä viellä
moni ei tiedä että eristetyille ja eristämättömille liittimille on eri pihdit.
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.
- Astrax Sport
- 'Senator'

ipa kirjoitti:joensuun motonetistä ja maksaa jotain 12,50€ (löytyy nettikaupasta samasta osiosta kun takakaaren korjauspellit)JJunior kirjoitti:paljonko tollanen tankin luukun ympärys pelti maksoi ja mistä kävit?
eli ei paha rasti ollenkaan.
Kyllä mun mielestä oli aika veemäinen vaihtaa...sisäloksu ihan pahvia, pienistä paloista sai tihrustaa. Noh sitähän se noitten kanssa on. Korjauspala tosin ei ollut ihan saman muotoinen huomasin vasta ku ruuvasin luukun kiinni...luukku irvistää hieman ala-reunasta.
*Astra H Sedan -08*
niin no
vähän haastetta liittää sisälokari korjauspalaan.
onko näihin olemassa muovisia sisälokareita taakse?
mitä itse olen katellu niin edessä on mutta takana ei.
ja jos jollakin on joutavana niin saattais vaikka kiinostaakkin. varsinkin tämä bensaluukun puoleinen.
vähän haastetta liittää sisälokari korjauspalaan.
onko näihin olemassa muovisia sisälokareita taakse?
mitä itse olen katellu niin edessä on mutta takana ei.
ja jos jollakin on joutavana niin saattais vaikka kiinostaakkin. varsinkin tämä bensaluukun puoleinen.
-
opelix 2800
- 'Kapitän'

tuolla syyspartyissä tuli todettua että on olemassa istuvia sisälokareita ja tyhmä se joka ne on pois jättänyt.
pitää käväistä tuossa paikallisella purkaamolla kyselemässä josko vaikka sellaiset löytyisi.
nyt viimein sain virranjakajan kannen irti (tarvii 6,5mm hylsyn) ylläri ylläri ilmeisesti alkuperäis osa.
tai siis se kansi ja pyörijä on valmistettu vuonna -90
havaittavissa kevyttä kuoppaa elektrodeissa.
pitää käväistä tuossa paikallisella purkaamolla kyselemässä josko vaikka sellaiset löytyisi.
nyt viimein sain virranjakajan kannen irti (tarvii 6,5mm hylsyn) ylläri ylläri ilmeisesti alkuperäis osa.
tai siis se kansi ja pyörijä on valmistettu vuonna -90
havaittavissa kevyttä kuoppaa elektrodeissa.
osa poneista palautui virranjakajan huollolla.
kauheeta kun tuo valoautomatikan rele on kallis
piti siis tehdä itse kun ei purkaamoltakaan saanu.
kolme relettä @2,5€ ja hetki miettimistä. yksi rele kytkee parkit toinen lähivalot ja kolmas sammuttaa edelliset kun parkit laittaa valo kytkimestä päälle.

tosin tuota kytkentää vielä muokkasin niin että herätevirta tulee virtalukon 15a navasta jolloin valot ei pala starttesa.
tuninkia
melkein hyvin tehty tankinkuukun korjaus piilotettu "tatska teipin" alle.

kauheeta kun tuo valoautomatikan rele on kallis
kolme relettä @2,5€ ja hetki miettimistä. yksi rele kytkee parkit toinen lähivalot ja kolmas sammuttaa edelliset kun parkit laittaa valo kytkimestä päälle.

tosin tuota kytkentää vielä muokkasin niin että herätevirta tulee virtalukon 15a navasta jolloin valot ei pala starttesa.
tuninkia
melkein hyvin tehty tankinkuukun korjaus piilotettu "tatska teipin" alle.

turvallisuus päivitys.
renkaat, jarrut, valot....

http://i3.photobucket.com/albums/y91/ip ... 007002.jpg
renkaat, jarrut, valot....

http://i3.photobucket.com/albums/y91/ip ... 007002.jpg
vaihtelet tuosta paremmat osat omaan autoon katsastat ja myyt 1500:lla eteenpäin._Ari.I_ kirjoitti:perkele pitäsköhän ostaa toine raatokaappi![]()
noh jos toi yks riittäs viel
![]()
nii ja tuossaon noita luxus osia
koiraverkko ja takaboxin kangas matto "metro-auto" logolla
hah mullaki on rekkuverkko ja se rullaverhoipa kirjoitti:vaihtelet tuosta paremmat osat omaan autoon katsastat ja myyt 1500:lla eteenpäin._Ari.I_ kirjoitti:perkele pitäsköhän ostaa toine raatokaappi![]()
noh jos toi yks riittäs viel
![]()
nii ja tuossaon noita luxus osia
koiraverkko ja takaboxin kangas matto "metro-auto" logolla
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline
nii mutta jos niitä laittaaisi 2 verkkoa yhteen autoon. toisen etummaisiin pisteisiin ja toisen takapisteisiin niin sais siihen väliin kunnon sika-osaston._Ari.I_ kirjoitti: hah mullaki on rekkuverkko ja ....
kohta alkaa olla kiire ostaa jos meinaa päästä apajlle.
uudelle omistajalle turvallista matkaa