Suomen EVO 500 sekä Lotus Omegat...
-
EVO-500
- OCF Yhteyshenkilö

- Viesti:
Suomen EVO 500 sekä Lotus Omegat...
Niin kuin jo moni varmaan tietääkin niin olen jo jonkun aikaa kerännyt rekisteriä Suomen Lotareista ja EVO:sta...
Tiedustelin niitä jo aiemminkin ,mutta reaaliaikainen tieto kelpaa aina minulle jokaisen yksilön liikkeistä maassa. Eli jos omistat tai tiedät em. ajoneuvoja Suomessa niin ei muuta kuin minulle mailia tai priva-viestiä asiasta niin pääsen päivittämään rekisteriä.
Kesällä olisi tarkoitus pitää joko OCF:n tapahtuman yhteydessä tai sitten kokonaan oma tapahtuma em. ajoneuvojen omistajille ja siksi olisi hienoa saada myös yhteys mahdollisimman moneen harrastajaan.
He, jotka tietävät että heidän tietojaan on jo minulla niin heidän ei tarvitse niitä uudelleen laitella.
Melko monien tietoja minulla jo onkin, mutta lisää siis kaivattaisiin...
Kun saan listaa hahmottumaan tarkemmin niin sitten voi vähän julkaista lukumääriä tiedossa olevista ajokeista Suomessa, sillä kuitenkin niiden osuus valmistusmäärään nähden alkaa olemaan jo melko suuri näinkin pienessä maassa.
Yhteystietoni löytyvät luonnollisesti tuosta postauksen alareunasta.
Myöskin olisi hienoa nähdä kaikkien EVO:n ja Lotarien omistajat OCF:n jäseninä tulevaisuudessa...
Tiedustelin niitä jo aiemminkin ,mutta reaaliaikainen tieto kelpaa aina minulle jokaisen yksilön liikkeistä maassa. Eli jos omistat tai tiedät em. ajoneuvoja Suomessa niin ei muuta kuin minulle mailia tai priva-viestiä asiasta niin pääsen päivittämään rekisteriä.
Kesällä olisi tarkoitus pitää joko OCF:n tapahtuman yhteydessä tai sitten kokonaan oma tapahtuma em. ajoneuvojen omistajille ja siksi olisi hienoa saada myös yhteys mahdollisimman moneen harrastajaan.
He, jotka tietävät että heidän tietojaan on jo minulla niin heidän ei tarvitse niitä uudelleen laitella.
Melko monien tietoja minulla jo onkin, mutta lisää siis kaivattaisiin...
Kun saan listaa hahmottumaan tarkemmin niin sitten voi vähän julkaista lukumääriä tiedossa olevista ajokeista Suomessa, sillä kuitenkin niiden osuus valmistusmäärään nähden alkaa olemaan jo melko suuri näinkin pienessä maassa.
Yhteystietoni löytyvät luonnollisesti tuosta postauksen alareunasta.
Myöskin olisi hienoa nähdä kaikkien EVO:n ja Lotarien omistajat OCF:n jäseninä tulevaisuudessa...
Kerhoterveisin:K.Vilen/OCF secretary
Omega A 4.0i 24V EVO 500
Omega B 3.2i 24V Car. "Johnny Cecotto Edition"
Omega A 3.0i 24V Car. "RE85"
Omega A 4.0i 24V EVO 500
-
kaivonkansi
- 'Kapitän'

- Juzzi
- OCF Luisukunkku 2009

- Viesti:
Juu eiköhän tämä auto ole aika hyvin tiedossa, aito on. Ei ole enään Janin auto.kaivonkansi kirjoitti:Riihimäellä tietääkseni pyörii yksi sininen Omega Evo 500 ? En sitten tiedä onko se alkuperäinen.. Taisipia kyseinen olla myöskin -07 viimeisessä radalle.com:issa..
Muokkausta sen verran että on sutii tuningin / Haverinen racing:in auto.. Tietoa ei ole onko enää, mutta rekisteri on siis DTM-500
Omega 4000*BMW 330d*Skyline GT-R
-
EVO-500
- OCF Yhteyshenkilö

- Viesti:
Kyllä omistaja on tiedossa.kaivonkansi kirjoitti:Riihimäellä tietääkseni pyörii yksi sininen Omega Evo 500 ? En sitten tiedä onko se alkuperäinen.. Taisipia kyseinen olla myöskin -07 viimeisessä radalle.com:issa..
Muokkausta sen verran että on sutii tuningin / Haverinen racing:in auto.. Tietoa ei ole onko enää, mutta rekisteri on siis DTM-500
Valitettavasti väritys on vaihdettu alkuperäisestä poikkeavaksi.
Omistaja on kerhon jäsen, mutta hänen sähköpostiosoitettaan kaipaisin kyllä, sillä se on vaihtunut eikä hän ole ilmoittanut uutta voimassa olevaa...
Entä muita yksilöitä?
T:K.Vilen
Sulle tulee identiteettikriisi, kun ei tiedä olisiko EVO-500, Lotus Omega vai Irmscher Senator-mies...EWO-500 kirjoitti:Voishan tuohon lisätä vielä noi Irmscher Senatoritkin (kuuluu vähän samaan kastiin)
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Mut sittenhän se on helppoa kun noista vain Evo 500 on virallisestikinEWO-500 kirjoitti:Pääasia et ei pää lasia ja et on![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
-
EVO-500
- OCF Yhteyshenkilö

- Viesti:
Tuosta kyseisestä autosta on vain rekisteri tunnus ylhäällä, mutta ei sen kummempaa vielä.Jari79 kirjoitti:onko se mikä on myynnnisää nettiautossa jo tiedossa (jossain huittisissa vm-91)
missäs ajateltiin pitää tämä miittinki... julkisuus ei olisi pahitteekisi autolle...
(sais hintaa ylemmäksi)
tai jotain
Miitti paikkaa tai ajankohtaa ei ole vielä sen kummemmin mietitty, mutta eiköhän se tässä kevveeemmällä ala selkiään...
T:K.Vilen
-
EVO-500
- OCF Yhteyshenkilö

- Viesti:
Olisiko tänne kellään mitään päivitettävää?
Mikäs on tilanne 24-25.5 järjestettävän Riihimäen valtakunnallisen OCF-miitin osalta?
Kuinka monta EVO:a ja Lotaria sinne saadaan paikanpäälle?
Eli ketä on tuloillaan em. kalustolla?
Mikäs on tilanne 24-25.5 järjestettävän Riihimäen valtakunnallisen OCF-miitin osalta?
Kuinka monta EVO:a ja Lotaria sinne saadaan paikanpäälle?
Eli ketä on tuloillaan em. kalustolla?
Kerhoterveisin:K.Vilen/OCF secretary
Omega A 4.0i 24V EVO 500
Omega A 4.0i 24V EVO 500