Olen tuossa miettinyt että josko laittais B omegan "sumuvalojen paikalle" eli niihin mustien ripojen paikalle puskurissa, sellaiset ilmanottoreiän näköiset palat, niitä on saatavilla sumuvalolliseen omegaan ostamalla, mutta sumuvalottomaan en ole nähnyt, minkämoinen homma olis tehdä ite moiset, tarkoitan esim muotin tekoa, puusta vai mistä tuollaiset muotit yleensä tehdään, on jotenkin alkanut häirisemään mustat sumarit valkoisen auton keulilla.
jos jollakin on tietoa valmiista paloista vois laittaa tietoa, tai sit pikku tippejä siitä jos tekis ne itse.
tuollaisia tarkoitan,
<href> http://www.jmtech.fi/jmsopelomega.htm <href/>
voihan se olla että nuokin kävis suoraan, mutta 150 ecua noista (kpl???)... no kaikki maksaa.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Jerzey on 2003-05-23 08:01 ]</font>
<font size=-1>[ This Message was edited by: jerzey on 2003-05-23 08:28 ]</font>
Omegan "etusumuvalopaikat"
sama on ongelma täälläkin . mulla ne sumuvalojen lasitkin on jo aika huonossa kunnossa ja olen miettinyt vaikka minkälaista patenttia niiden mustien lärpäkkeiden päälle. suunniteilla olisi tehdä semmoinen puskurin värinen levy johon
upottaisin pyöreät sumuvalot, esim samanlaiset kuin uudessa mondeossa . taitaa tulla tuo kiinnitys aikalailla ongelmaksi .
jos jollain olisi hyviä rakennusvinkkejä tai
tietoa saisko tällaisia kenties valmiina ,
tietoa otettais mielellään vastaan . ne jms.n osat on ihan hyvän näköiset mutta aivan sikakalliit .joskus olen nähnyt täällä palstalla jonkun firman juttuja joka tekee kaikenlaisia lasikuituosia tilauksesta
Opeleihin , en vaan muista firman nimeä .
oliskohan kellään tietoa . saattais olla menekkiä näillä osilla , on ne niin kauhean
näköiset nuo alkuperäiset systeemit........
upottaisin pyöreät sumuvalot, esim samanlaiset kuin uudessa mondeossa . taitaa tulla tuo kiinnitys aikalailla ongelmaksi .
jos jollain olisi hyviä rakennusvinkkejä tai
tietoa saisko tällaisia kenties valmiina ,
tietoa otettais mielellään vastaan . ne jms.n osat on ihan hyvän näköiset mutta aivan sikakalliit .joskus olen nähnyt täällä palstalla jonkun firman juttuja joka tekee kaikenlaisia lasikuituosia tilauksesta
Opeleihin , en vaan muista firman nimeä .
oliskohan kellään tietoa . saattais olla menekkiä näillä osilla , on ne niin kauhean
näköiset nuo alkuperäiset systeemit........