Kertokaa kokemuksia eri iskarimerkeistä
Mulla on A-Vectrassa H&R:n jouset ja edessä KW:n (AL-KO:n valmistamat) iskarit (lyhennetty jousto, ei säädettävät). Aiemmin oli H&R:n (deCarbonin valmistamat) iskarit, jotka olivat huomattavasti jäykemmät, mutta eivät kestäneet pakkasella, vaan toisesta lähti kaikki teho ja vaurioitui vielä kiveenajossa. KW:t kestivät myös ainakin ensimmäisen talven käytön. Pakkasella kun jäykkä iskari on aikamoisella koetuksella. Takana edelleen H&R-merkkiset deCarbonin valmistamat jäykät iskarit.
Ei nuo KW:t huonot ole, mutta selkeästi löysemmät kuin edelliset iskarit olivat olleet.
Ei nuo KW:t huonot ole, mutta selkeästi löysemmät kuin edelliset iskarit olivat olleet.
olen nyt ajellut noin 3000 km konin sporteilla ja ovat kyllä olleet mieleeni, säädettävyyden avulla sain sopivan balansin. alkuun tuntui bogen jälkeen liioitellun jäykältä, mutta nyt kun kilometrejä on takana jo jonkin verran niin olen etupäätä jopa kirstänyt hieman, ja nyt on mielestäni OK. jouset ovat H&R -35mm madaltavat.
Mielestäni konit ovat hintansta arvoiset, ei ne Opelista lamboa tee, mutta hieman paremman Opelin kyllä.
Mielestäni konit ovat hintansta arvoiset, ei ne Opelista lamboa tee, mutta hieman paremman Opelin kyllä.
Itsellä nyt 3.kk ollu paikoillaan Weitec GT alustasarja (iskarit+jouset) A-Vecussa..ja mielestäni hinta/laatu suhde todella hyvä.. jäykkä muttei ns.pintakova. pystyy vielä ajaan Oulun mukulakivitietkin:)
Insignia Grand Sport 2.0 cdti -18
Astra J 1.4 Turbo - 12
Ascona A Voyage 16V -72 -kesäkulkine-
Commodore A GS -69 -MR-
Astra J 1.4 Turbo - 12
Ascona A Voyage 16V -72 -kesäkulkine-
Commodore A GS -69 -MR-
-
JoreTuning
- 'Admiral'