Kysymyksiä omegasta
Kohta olis 'uusi' omega alla ja näin newbienä muutamia (tyhmiäkin) kysymyksiä, auto on -98 2.5l omega caravan. Autossa on tällä hetkellä radio-kasettisoitin ja tarkoitus olisi vaihtaa se CD soittimella varustettuun radioon. Oisko kellään tiedossa merkkejä ja malleja soittimista missä radion ja Cd kappaleiden tiedot tulevat ajotietokoneen näyttöön?
Onko näissä kaikissa 2.5 litrasissa koneissa mekaaninen ahdin? Mikä malli sellanen on missä on erikoismaski ja konepelti, en ole näihin törmännyt suomessa aikaisemmin?
Autossa on myös lukkoperä (ei luistonestoa), onko tämä tarkoitettu luistoneston korvaajaksi vai mikä on tämän pääasiallinen tarkoitus?
Minkälaisia kokemuksia on pääkaupunkiseudun huolloista? Kannattaako huollattaa merkkiliikkeessä vai viedä jonnekin muualle?
Kiitti jo etukäteen vastauksista!
Onko näissä kaikissa 2.5 litrasissa koneissa mekaaninen ahdin? Mikä malli sellanen on missä on erikoismaski ja konepelti, en ole näihin törmännyt suomessa aikaisemmin?
Autossa on myös lukkoperä (ei luistonestoa), onko tämä tarkoitettu luistoneston korvaajaksi vai mikä on tämän pääasiallinen tarkoitus?
Minkälaisia kokemuksia on pääkaupunkiseudun huolloista? Kannattaako huollattaa merkkiliikkeessä vai viedä jonnekin muualle?
Kiitti jo etukäteen vastauksista!
Opel liikkeillä on vaihtotarjouksena VDO:n normaali cd soitin joka on näytön kanssa yhteen sopiva, 70€ hyvittivät vanhasta kasettisoittimesta. Itse vaihdoin MV6:seen sen ja jos ei tarvitse soittimen näyttöä sinne ylös missä on ajotietokoneen näyttö ja muut niin voi varmaankin harkita jotakin muuta soitinta.
Ajotietokone ja muut toiminnot näkyvät ilman näyttöä tukevaa soitintakin mutta siihen jää ylhäälle tyhjä paikka.
Ajotietokone ja muut toiminnot näkyvät ilman näyttöä tukevaa soitintakin mutta siihen jää ylhäälle tyhjä paikka.
-
Ex-MukaVee6
- 'Kapitän'

Eikös MV6:ssa (yleensä) ole cd-boksi takakontissa..? Ainakin entisessä (MV:ssä)oli, nykyisessä ei ole boksia, on vain yhden levyn soitin. Tuo ajotietokoneen opettaminen suomen kielelle ei toden näköisesti onnistu, englantiin piti tyytyä edellisessä autossa, nykyisessä annan olla saksan.Vaihtotyön hintaa en muista..
Oletko varma että siinä on ahdin? Ihmettelen mikäli on bensa autosta kyse.On 2003-05-21 09:47, sintonen wrote:
Harrastepeli Astra H TwinTop
tuon tyhjän paikan saa täytettyä, kun poistaa herätejohdon manklta näytölle, jolloin näyttö ei hiffaa että mankka on päällä, tällöin näkymä on mankan päällä ollessa luonnollisesti sama kuin mankan ollessa suljettu. herätejohto on muistaakseni ohut sinivalkoinen johto,itse olen tämän operaation tehnyt.On 2003-05-21 14:42, Nos wrote:
Opel liikkeillä on vaihtotarjouksena VDO:n normaali cd soitin joka on näytön kanssa yhteen sopiva, 70€ hyvittivät vanhasta kasettisoittimesta. Itse vaihdoin MV6:seen sen ja jos ei tarvitse soittimen näyttöä sinne ylös missä on ajotietokoneen näyttö ja muut niin voi varmaankin harkita jotakin muuta soitinta.
<font size=-1>[ This Message was edited by: jerzey on 2003-05-22 10:44 ]</font>
Terkkuja heballe eli hätiköin hieman, eihän siinä turboa ole. Siitä maskista ja keulasta yleensä, maskissa lukeepi steinmetz, onko tämä joku viripaja kuten irmscher? Tässä omegassa näyttäis olevan myös konepelti ja etulokarit vähän eri tavalla muotoillut kuin mitä oon nähnyt suomalaisissa omegoissa.
-
Ex-MukaVee6
- 'Kapitän'

Oletko avannut kaikki mahdolliset luukut takakontista? Apukuskin puolella on luukku jonka takaa pitäisi löytyä boksi joka seisoo pystyssä luukku ylöspäin... En tiedä onko tämä ainut paikka jossa boksi voisi olla.. Yhteensopivuudesta en tiedä sen VDO:oon kanssa...On 2003-05-22 07:37, Nos wrote:
En tiedä boxista, olishan se kiva yllätys, luultavasti toimii myös vdo soittimen kanssa?