Mistä 6x9 korokerenkaita ?
- Lurttinen
- OCF Member 2018

- Jäsennumero: 1227
Lopettakaa se vittuilu tarpeellisuudesta/tarpeettomuudesta ja auttakaa ihmistä, jos se apua kyselee. 
Jos et tiedä mistä saa, ole hiljaa ja jätä vastaamatta.
Korotuspaloja saa ainakin powersetistä 33€/pari
http://powerset.fi/autohifi/tarvikkeet-a/korokkeet.htm

Jos et tiedä mistä saa, ole hiljaa ja jätä vastaamatta.
Korotuspaloja saa ainakin powersetistä 33€/pari
http://powerset.fi/autohifi/tarvikkeet-a/korokkeet.htm

Teksti 1| Teksti 2 | Teksti 3 | Teksti 4
- Wannabecalibra
- Minut on bannattu!
Jos haluaa amistella, niin mikäpä siinä... Itse laittaisin nuo sosiaali-toimiston vitriiniin...V-Power kirjoitti:Nokun on uudet ylimääräiset pinohiiret ja vahvistin, niin mitäpä mä niillä varastossakaan teen?
Ton rahan voi käyttää kunnolliseen erillissarjaan.... Toisekeen tämä topic kuuluu hifi puolelleKorotuspaloja saa ainakin powersetistä 33€/pari
Allekirjoittaneella rupeaa ikä painamaan... Näkökin rupeaa heikkenemään, kun ei meinaa enään selvää päivääkään nähdä.
No niin, kylläpä ihan oikeasti oli taas topikki.... No kieltämättä tuntuu hassulata, ku joku haluaa ostaa valmiina kuus kertaa kuivien korotusrenkaat, ja antaa vielä ymmärtää että itellä olis vehkeet ja materiaali mut ei aikaa niitä tehdä. Aika on rahaa tärkeämpää... No tokihan ne on helpompi ostaa valmiina, mut jos noin 20min ajansäästö on kyseessä, ni tuntuu oudolta.
Ja sitte niiden 6*9 morkkaamiseen, mitä tässä topikis tuli... heittäkkää pojat jo pois se kuus kertaa kuivien morkkaaminen. ku itse olen nyt siinä elämän tilanteessa, et peräkonttia ei voi uhrata suppareille, mut haluais kuitenki jotain parempaa ku ne auton orkkis kajarit yleensä on. Nykyiset muutamet kuus ysit on todella hyvä laatuisia, ja ku niille antaa asiallisella vahvistimella votakkaa, niin ne on todellakin ihan hyvän kuuloisia. Kun autoon laittaa hyvän soittimen, vahvistimen, ja kaksi paria kovaäänisiä, niin siitä voi saada hyvin soivan auton... ja sitten ku rupeatte tähän viestiin vittuilu viestejä laittamaan, ottakaa huomioon että olin töissä paikassa jossa myytiin aikonaan ALPINEA kolmanneksi enitan suomessa, ja PIONEER myynnissä oltiin joka vuosi 10 parhaan joukossa. Ja me etten sanoisi, räätälöimme jokaiselle ostajalle auton erikseen!!! Jos joku asia vaivaa omassa autossa, tai tässä viestissä, ottakaa yhteyttä YV:llä.
Ja sitte niiden 6*9 morkkaamiseen, mitä tässä topikis tuli... heittäkkää pojat jo pois se kuus kertaa kuivien morkkaaminen. ku itse olen nyt siinä elämän tilanteessa, et peräkonttia ei voi uhrata suppareille, mut haluais kuitenki jotain parempaa ku ne auton orkkis kajarit yleensä on. Nykyiset muutamet kuus ysit on todella hyvä laatuisia, ja ku niille antaa asiallisella vahvistimella votakkaa, niin ne on todellakin ihan hyvän kuuloisia. Kun autoon laittaa hyvän soittimen, vahvistimen, ja kaksi paria kovaäänisiä, niin siitä voi saada hyvin soivan auton... ja sitten ku rupeatte tähän viestiin vittuilu viestejä laittamaan, ottakaa huomioon että olin töissä paikassa jossa myytiin aikonaan ALPINEA kolmanneksi enitan suomessa, ja PIONEER myynnissä oltiin joka vuosi 10 parhaan joukossa. Ja me etten sanoisi, räätälöimme jokaiselle ostajalle auton erikseen!!! Jos joku asia vaivaa omassa autossa, tai tässä viestissä, ottakaa yhteyttä YV:llä.
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
- Wannabecalibra
- Minut on bannattu!
Miksi kunnollinen erillissarja eteen ei kelpaa vaan pitää hattuhyllylle porailla kuusysejä? Kovaa ja HYVIN soimisessa on vissi ero. Kuusyseillä saa luukutettua kovaa, mutta ääni on ihan muuta ja toisekseen ääni tulee tällöin takaata, eikä edestä kuten sen kuuluisi. Montako autoa esim. Fascan tai Iascan kisoissa on varustettu 6x9 kaiuttimilla?Killroy kirjoitti:No niin, kylläpä ihan oikeasti oli taas topikki.... No kieltämättä tuntuu hassulata, ku joku haluaa ostaa valmiina kuus kertaa kuivien korotusrenkaat, ja antaa vielä ymmärtää että itellä olis vehkeet ja materiaali mut ei aikaa niitä tehdä. Aika on rahaa tärkeämpää... No tokihan ne on helpompi ostaa valmiina, mut jos noin 20min ajansäästö on kyseessä, ni tuntuu oudolta.
Ja sitte niiden 6*9 morkkaamiseen, mitä tässä topikis tuli... heittäkkää pojat jo pois se kuus kertaa kuivien morkkaaminen. ku itse olen nyt siinä elämän tilanteessa, et peräkonttia ei voi uhrata suppareille, mut haluais kuitenki jotain parempaa ku ne auton orkkis kajarit yleensä on. Nykyiset muutamet kuus ysit on todella hyvä laatuisia, ja ku niille antaa asiallisella vahvistimella votakkaa, niin ne on todellakin ihan hyvän kuuloisia.
Kun autoon laittaa hyvän soittimen, vahvistimen, ja kaksi paria kovaäänisiä, niin siitä voi saada hyvin soivan auton... ja sitten ku rupeatte tähän viestiin vittuilu viestejä laittamaan, ottakaa huomioon että olin töissä paikassa jossa myytiin aikonaan ALPINEA kolmanneksi enitan suomessa, ja PIONEER myynnissä oltiin joka vuosi 10 parhaan joukossa. Ja me etten sanoisi, räätälöimme jokaiselle ostajalle auton erikseen!!! Jos joku asia vaivaa omassa autossa, tai tässä viestissä, ottakaa yhteyttä YV:llä.
Mitähän tuo entinen työpaikkasi ja Alpinen/Pioneerin myyntiluvut liittyy yhtään mihinkään?
Allekirjoittaneella rupeaa ikä painamaan... Näkökin rupeaa heikkenemään, kun ei meinaa enään selvää päivääkään nähdä.
Ensinnäkin: Minulla on jo KAKSI erillis sarjaa autossa: edessä ja takapenkkien kodallaWannabecalibra kirjoitti:Miksi kunnollinen erillissarja eteen ei kelpaa vaan pitää hattuhyllylle porailla kuusysejä? Kovaa ja HYVIN soimisessa on vissi ero. Kuusyseillä saa luukutettua kovaa, mutta ääni on ihan muuta ja toisekseen ääni tulee tällöin takaata, eikä edestä kuten sen kuuluisi. Montako autoa esim. Fascan tai Iascan kisoissa on varustettu 6x9 kaiuttimilla?Killroy kirjoitti:No niin, kylläpä ihan oikeasti oli taas topikki.... No kieltämättä tuntuu hassulata, ku joku haluaa ostaa valmiina kuus kertaa kuivien korotusrenkaat, ja antaa vielä ymmärtää että itellä olis vehkeet ja materiaali mut ei aikaa niitä tehdä. Aika on rahaa tärkeämpää... No tokihan ne on helpompi ostaa valmiina, mut jos noin 20min ajansäästö on kyseessä, ni tuntuu oudolta.
Ja sitte niiden 6*9 morkkaamiseen, mitä tässä topikis tuli... heittäkkää pojat jo pois se kuus kertaa kuivien morkkaaminen. ku itse olen nyt siinä elämän tilanteessa, et peräkonttia ei voi uhrata suppareille, mut haluais kuitenki jotain parempaa ku ne auton orkkis kajarit yleensä on. Nykyiset muutamet kuus ysit on todella hyvä laatuisia, ja ku niille antaa asiallisella vahvistimella votakkaa, niin ne on todellakin ihan hyvän kuuloisia.
Kun autoon laittaa hyvän soittimen, vahvistimen, ja kaksi paria kovaäänisiä, niin siitä voi saada hyvin soivan auton... ja sitten ku rupeatte tähän viestiin vittuilu viestejä laittamaan, ottakaa huomioon että olin töissä paikassa jossa myytiin aikonaan ALPINEA kolmanneksi enitan suomessa, ja PIONEER myynnissä oltiin joka vuosi 10 parhaan joukossa. Ja me etten sanoisi, räätälöimme jokaiselle ostajalle auton erikseen!!! Jos joku asia vaivaa omassa autossa, tai tässä viestissä, ottakaa yhteyttä YV:llä.
Mitähän tuo entinen työpaikkasi ja Alpinen/Pioneerin myyntiluvut liittyy yhtään mihinkään?
ja HALUAN ne helvetin 6x9:t sinne vitun hattuhyllylle ihan sen takia että sua vituttaa!
Ja toiseksi MULLA on ihan tarpeeksi tekemistä ton ompun kasaamisessa(kun se perkeleen akka ajoi omegan eteen kolmion takaa), joten minulla EI ole aikaa enää vääntää jotain VITUN koroterenkaita. Et onko selvä! Häh?
Niin ja KOLMANNEKSI: minulla on takapenkillä matkustajina 3 & 4 vuotiaat tytöt, joten mä HARVOIN tulen niitä luukuttamaan, tai muutenkaan kovin kovalla soittamaan! Joten sun mielestä mun varmaankin kannattaa ostaa takakonttiin vielä 2 x 15" subia ja 2000W vahvistin? Eiks je?
Ja NELJÄNNEKSI: Mä kysyin mistä niitä korokerenkaita saa, eikä kysymykseni ollut: LAITANKO 6x9:t vai erkka sarjan hattuhyllylle.. Mut ETHÄN SÄ lukea osaa, joten ei ollut yllätys tuo sinun vastauskaan.
P I S T E
Ja kiitos niille jotka OIKEASTI auttoi ja eräälle
EDIT: Kenties olis aika
Kyllä tää ocf on kummallinen paikka kun kaveri kysyy apua joihinkin 6x9 kajareiden soviterenkaiden hankintaan niin porukka alkaa kyseisistä kajareista vittuilemaan. Tämäkään omega johon nuo on tulossa on tuskin menossa mihinkään hifikisoihin ja varmasti noista 6x9 on enemmän iloa siellä hattuhyllyllä kuin vaatekaapissa
toisekseen ei niistä siellä hattuhyllyllä äänenlaadullisesti haittaakaan ole! ja jos edessä on kunnollinen erillissarja vieläpä niin varmasti ne pari 6x9 kajaria takana eivät sotke stereokuvaa! 
Oon samaa mieltä. Jos joku haluaa laittaa niin sitten laittaa. Tarvi yhtään ruveta naljailemaan siitä...cali2 kirjoitti:Kyllä tää ocf on kummallinen paikka kun kaveri kysyy apua joihinkin 6x9 kajareiden soviterenkaiden hankintaan niin porukka alkaa kyseisistä kajareista vittuilemaan. Tämäkään omega johon nuo on tulossa on tuskin menossa mihinkään hifikisoihin ja varmasti noista 6x9 on enemmän iloa siellä hattuhyllyllä kuin vaatekaapissatoisekseen ei niistä siellä hattuhyllyllä äänenlaadullisesti haittaakaan ole! ja jos edessä on kunnollinen erillissarja vieläpä niin varmasti ne pari 6x9 kajaria takana eivät sotke stereokuvaa!
Opel Omega B X25xe (Rakas rakoperse)
Opel Vectra C2 OPC
Daewoo Evanda
Opel Vectra C2 OPC
Daewoo Evanda
- Wannabecalibra
- Minut on bannattu!