Uhtua kirjoitti:Niin, sen verran tuohon pystyn minäkin sanomaan että kunto 2 on HYVÄ arvosana autostasi. 3 on keskiverto/normaali, 1 on paras ja 5 huonoin noissa. Autohan pääsääntöisesti pitäisi kai korjata tarkoituksenmukaisella tavalla, ei se merkkiliike mikään ylijumala ole ja toki siitä voi sitten joku hyvän mielen saada kun saa kalleimman kautta korjata mutta monesti pienemmästä korjaamosta parhaan palvelun saa. Täälläkin kirotaan paljon merkkiliikkeiden toimintaa, jos vie asialliselle korjaamolle missä omistajakin voi olla haalarit jalassa on monesti niillä erilainen asenne palvellakin. Mutta toki se on jokaisen oma valinta miten tykkää edetä mutta en mä ainakaan itse tiedä onko se Ascona yhtään sen kummallisempi nyt kun se on kalliimman kautta korjattu kuin pienemmässä pajassa. Mutta voipi olla että olen väärässäkin, mielipiteitähän maailmaan mahtuu

Jaahas, että 2 on tässä HYVÄ, se pelasti päivän, thanks.

. Se vakuutustarkastaja taisi sittenkin olla varsinainen asiantuntija. No, tässä tapauksessa merkkiliikkeestä löyty uusi muovipuskuri häikaisevine kromilistoineen suoraan varaston hyllystä ja vanhan sain vielä pitää ittelläni, joka pikkusen taivuttelemalla pitää heittää kiinni tohon toiseen, kuhan ehtii.