Auto, joka on piirretty kulmaviivoittimella ja kuulakärkikynällä.Ooppelijanne kirjoitti:Ompa ruma tuo mersu
Rumin auto ikinä?
Jep. 5-golf, vanha leon (vai mikä tuo saab 900:n ja toyota corollan risteytys onkaan) ja muut vastaavat muodottomat ja kasvottomat massa-autot myyvät kuin häkä. Mitättömyys on rumaa. Kunnon tuulipuku tai myllyverkkari ei voi koskaan ostaa mitään erilaista, sillä erilainen leimaa. Tehomallienkin pitää olla samoissa 20-miljoonaa yksikköä myyneiden perhekinnereiden kuorissa, joissa mikään ei ärsytä ketään. Mulla on tässä tosi erikoinen golpero, kato nyt, siinä on Jettan maski!Wannabecalibra kirjoitti: Faktahan on se, että mitä rumempi auto sen paremmin se myy, sopinee hyvin tuulipukukansalle, rumat verkkarit ja ruma auto...
-
Black Diamond
- 'Diplomat'

Se oli otettava Subarullakin lusikka kauniiseen käteen Impreza kohdalla! Oli meinaan tehtävä Golfille ja siihen "automallikuntaan" kilpailija, jos meinaa oikeasti maailmalla myydä! Golf on tuossa autosegmentissä AINA kilpailija, joka on haastettava, ja siinähommassa on menestyttävä, jos haluaa saada katteet kotiin.
Subaru Impreza ei ole koskaan myynyt hyvin maailmalla, eikä edes Suomessa, vaikka hinta on ollut "kaikkien saatavilla" jo kohtuullisen pitkään. Hinnat pyörii GTI:n tasolla, mutta sitä toista myydään kuin häkää, miksi? En ota kantaa siihen miltä uusi Impreza näyttää, mutta olen melko varma siittä, että myös Subarun omissa piireissä hämmästellään, että miksi uusi Impreza näyttää tuollaiselta.
On kohtalaisen kova pala nähdä vannoutuneen Impreza kuskin silmin uusin versio, on se meinaan niin erilainen! Veikkaan kuitenkin kovia myyntilukuja!!!
Subaru Impreza ei ole koskaan myynyt hyvin maailmalla, eikä edes Suomessa, vaikka hinta on ollut "kaikkien saatavilla" jo kohtuullisen pitkään. Hinnat pyörii GTI:n tasolla, mutta sitä toista myydään kuin häkää, miksi? En ota kantaa siihen miltä uusi Impreza näyttää, mutta olen melko varma siittä, että myös Subarun omissa piireissä hämmästellään, että miksi uusi Impreza näyttää tuollaiselta.
On kohtalaisen kova pala nähdä vannoutuneen Impreza kuskin silmin uusin versio, on se meinaan niin erilainen! Veikkaan kuitenkin kovia myyntilukuja!!!
-
Black Diamond
- 'Diplomat'

Sotkamon torilla huudat kovaan ääneen Korhonen! ...joka toinen kääntyy katsomaanjopi kirjoitti:Mikä on jorma-malli?Hensku kirjoitti:^ No todellakin mutta tuollaisena harmaana hiirenä sekottuu kaikenmaailman rimeroitten ja jorma-mallin corolloiden sekaan kuin neula heinäkasaan..
Sotkamon torilla huudat kovaan ääneen Jorma Korhonen! ... joka neljäs kääntyy
Semmosta huhua oon kuullut että harrastajapiirissä (eli ne jotka ajaa niitä tehokkaita eikä tota normi harmaata kippoa) alkujärkytys oli luokkaa "nyt kyllä vaihdan evoon" (evohan se kilpailija tääl on eikä gti-golffi...), mutta auton livenä nähtyään jengi onkin tykännyt.Black Diamond kirjoitti:olen melko varma siittä, että myös Subarun omissa piireissä hämmästellään, että miksi uusi Impreza näyttää tuollaiselta.
Imprezan myynti on kyllä aina ollut ulkomailla vähän toista kuin Suomessa, esim jo Briteissä se on kovastikin suosittu katuauto. Suosio on vaan ollut nimenomaan noissa tehokkaissa, en mäkään ikinä ottas sitä skuupitonta siivetöntä laatikkoa, rumahan se on ku mikä. Nyt tästä uudesta mallista on kaikki WRX:t jo myyty vaikkei niitä vielä maahan oo saatukaan, sen sijaan STI:n hinnoittelussa meni joku "pikkusen" pieleen, ne jäänee myymättä.
Oon samaa mieltä että se näyttää oudolta mutta kaikkeen tottuu, niinkun tottui edelliseenkin Imppuun vaikka se näytti ihan rumalta seatilta ku ekan kerran näki.
Ja mistä sä Wbc arvasit et mulla on menkat
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
Mä en nyt ymmärrä,mutta Imprezaa on tehty kyllä ihan tavallisia karvalakkimalleja tavallisille ihmisille 1,5 ltr koneista lähtien.Ilman metallin sinistä väriä ja ilman spoilereita...aivan niinkuin mitä tahansa muuta autoa.
Sanasta Impreza tulee monelle näköjään mieleen vain ja ainoastaan = WRC,Kankkunen,Burns,Mäkinen,Solberg...
Sanasta Impreza tulee monelle näköjään mieleen vain ja ainoastaan = WRC,Kankkunen,Burns,Mäkinen,Solberg...
Omega A & B...Peugeot 407 Coupe', 206, Peugeot Boxer , C2 VTS, C5 SX 2.0i Break, BX, Xantia, 309, Bombardier Quest 500...Knaus Eifelland...etc...jne...