No ei tuo nyt ehkä maailman rumin auto ole, mutta kuitenkin.. ja vielä bmw.
Ilmeisen köyhä vekotin kun ei ole ollut varaa vetää pohjamaalin päälle enää mitäänSKL kirjoitti:Varmasti yksi onnistuneimpia uusista tuon kokoluokan autoista, omasta mielestä erittäinkin näppärän näkönen, jos vertaa muitten valmistajien kötöksiin....
Olet, itseäni on ainakin pidemmän aikaa mietityttänyt, että miksi valmistajat tekevät uusista malleistaan jumppapalloja, jotka ovat karseita esim. Seat Leon, Subaru Impereza, Civic, 1-sarja (ei uudistettu, mutta silti) plus paljon muita samaan oksettavaan kastiin kuuluvia. Miksi niistä pitää kaikista tehdä samanmuotoisia eri valoilla?Superi kirjoitti:mä olen varmaan jotenkin outo, mutta mielestäni Civic, 1-sarjan biimeri ja C30 ovat pikemminkin parhaimman näköisiä uusia menopelejä, ainakin omissa luokissaan. Ja Primeran ainoa vika on se, että se on Nissan (no onhan se sisältä aika järkky)
![]()
Voitko kertoo mitä volkkarit sitten muistuttaa? Vai kannatatko säkin tätä volvomersu-ajattelutapaa; kaiken on oltava sellaista kun se oli vuosikymmeniäkin sitten? Toinen mitä mä en voi tajuta, on (myös uusimpien Opelien ongelma) että kaikista malleista pitää tehä samannäkösiä. Pistetään Jettaan Golfin valot ja Touraniin PassatinWannabecalibra kirjoitti:ininää
keula on kyl ruma... mut porukkahan kattelee vaan perä valoja jos esim. 130 kyseessä...=Pasi= kirjoitti:http://static.blogo.it/autoblog/bmw_ser ... big_01.jpg
No ei tuo nyt ehkä maailman rumin auto ole, mutta kuitenkin.. ja vielä bmw.
Voi huoh. Ottiko noin koville, koska siellä lukee IMPEREZA? Minkä minä sille voin jos ne autot on oikeasti rumia? Ja toisekseen sulta meni pointti kokonaan ohi. Samannäköisyys eri mallien välillä on ollut pitkään, mutta se mitä haen takaa on tuo, että autoista oikeasti tehdään samalla kaavalla palloja. Subaru oli paljon fiksun näköinen sedan mallina, Leoni oli paljon fiksumpi 1m mallina, kuin 1p mallina jne. Civicin edellinen malli oli type-r:n jees joskin turhan naisellinen, mutta uusi jostain star trekistä.mimmix kirjoitti:Menkat,lukiohäiriö ja muita kirjotusongelmia