Ja farkkuja molemmat..
Opelisi kilometrit?
Käyttiksenä toimii vm 01 oleva 2.2 Dti farkku-vectra ja kilsoja on nyt kertyny mittariin 405 000 km.
Hyvin toimii! Ostaessa mittarissa oli jotan 250 tkm, onhan tuohon kivasti kahdessa ja puolessa vuodessa kertynyt..
Calikan mittarissa taitaa olla jotain 180tkm tai jotain sinnepäin..
If opportunity doesn't knock, build a door. -Milton Berle
Hensku kirjoitti:Käyttiksenä toimii vm 01 oleva 2.2 Dti farkku-vectra ja kilsoja on nyt kertyny mittariin 405 000 km.Hyvin toimii! Ostaessa mittarissa oli jotan 250 tkm, onhan tuohon kivasti kahdessa ja puolessa vuodessa kertynyt..
millonhan tulee kalikan mittariin lisää
b vectran diiseli kyllä rock rock
Vectra b 2,0 16 DTI -00. Vectra 2000 16v -90. Vectra 4x4 16v -89. Manta "400" rojekti. Kadett Avo -89. Wartburg 353w -79.
-
kristian_k
- 'Kadett'

Viime kuussa vaihdoin autoa ja se vanha oli -89 vectra 290000km, uus -97 vectra 215000km.
"Ilkeitä, alhaisia, kieroja, itsekkäitä, ahneita, julmia, hulluja, sadistisia, oppurtunistisia, verenhimoisia, vahingoniloisia, valheellisia, juonikkaita, kateellisia ja ennenkaikkea uskomattoman tyhmiä. Siis ihmisiä."
Sattuipa niin, että annoin kaverilleni tehtäväksi ostaa minulle edullinen, mutta toimiva auto, itse kun olin estynyt mainitsemattomasta syystä. No hän löysi auton. Yritin tiedustella autosta: Paljonko se maksaa ja mikä auto se on? : Tonnin ja valkoinen neliovinen pieni auto! Mikä kone siinä on? : Metallikone! .Hehehehee.. no joo lopetin kyselyn siihen, koska luotin kaveriin.
No lopulta se oli Opel Astra (olisipa ollut Calibra) 2,0i GT, vm- 91 ihmepeli, joka toimii kaikilta osin hienosti..
Niin niitä kilometrejä 148tkm.
No lopulta se oli Opel Astra (olisipa ollut Calibra) 2,0i GT, vm- 91 ihmepeli, joka toimii kaikilta osin hienosti..
Niin niitä kilometrejä 148tkm.