No ei toi viinas ole mun juoma. Maito se on maitoa ulkomaillakinBlack Diamond kirjoitti:Kreetalle asti menit maitoa juomaan.
Kommentoi avatareita (ei välttämättä edellisen)
Pidetään se oma kuva nyt kuitenkin, jookos...Hensku kirjoitti:KOMEE polle!maritus kirjoitti:HAHA! Totuus paljastui, olenkin hevonenata kirjoitti:Maritus näytti aiemmin ihan nätiltä, mutta nyt se on jostain syystä ihan hevosen näköinen?![]()
![]()
![]()
![]()
Se on toi mun elämäni mies siinä
pitäs itekki kaivella heposten kuvia jostakin kameran syövereistä.. miksei vaikka avatareksi asti
Niin mäkin suaGorde kirjoitti:No hitto katoin, että Maritus on vissiin käyny kampaajallamaritus kirjoitti:HAHA! Totuus paljastui, olenkin hevonenata kirjoitti:Maritus näytti aiemmin ihan nätiltä, mutta nyt se on jostain syystä ihan hevosen näköinen?![]()
![]()
![]()
![]()
Joo, pitäis saada itsestä ja tuosta heposesta kuva niin voisi laittaa yhteiskuvan.
-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

-
Savolainen
- 'Diplomat'

maritus kirjoitti:Niin mäkin suaGorde kirjoitti:No hitto katoin, että Maritus on vissiin käyny kampaajallamaritus kirjoitti:HAHA! Totuus paljastui, olenkin hevonenata kirjoitti:Maritus näytti aiemmin ihan nätiltä, mutta nyt se on jostain syystä ihan hevosen näköinen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Joo, pitäis saada itsestä ja tuosta heposesta kuva niin voisi laittaa yhteiskuvan.
Ei saa suuttua
Kyllähän neiti humouria vähän ymmärtää
-------------------------------------------------------
Catapultam habeo. Nisi pecunias omnes mihi das, ad caput tuum saxo immane mittam.
323->Kadett GSi->Jetta->Civic->Vectra->Passat
Catapultam habeo. Nisi pecunias omnes mihi das, ad caput tuum saxo immane mittam.
Mä en kuule järin helpolla loukkaannu tai suutuGorde kirjoitti:maritus kirjoitti:Niin mäkin suaGorde kirjoitti:No hitto katoin, että Maritus on vissiin käyny kampaajallamaritus kirjoitti:HAHA! Totuus paljastui, olenkin hevonenata kirjoitti:Maritus näytti aiemmin ihan nätiltä, mutta nyt se on jostain syystä ihan hevosen näköinen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ei saa suuttua
Kyllähän neiti humouria vähän ymmärtää
Näin mä oon vähän ymmärtänymaritus kirjoitti:Mä en kuule järin helpolla loukkaannu tai suutuGorde kirjoitti:maritus kirjoitti:Niin mäkin suaGorde kirjoitti:No hitto katoin, että Maritus on vissiin käyny kampaajallamaritus kirjoitti: HAHA! Totuus paljastui, olenkin hevonenSe on toi mun elämäni mies siinä
![]()
Ei saa suuttua
Kyllähän neiti humouria vähän ymmärtääMulla on hyvin kieroutunut huumorintaju usein
-------------------------------------------------------
Mä oon varmaan sanonut ennenkin, mut Enochian näyttää ihan tältä: http://images.askmen.com/men/entertainm ... urcell.jpgEnochian kirjoitti:Kai mä näytän rikolliselta...en ainakaan ole Treella juuri pahennusta aiheuttanut.Savolainen kirjoitti:Ihan kuin olisin nähnyt Enochianin jossain livenä, mutta ei tule mieleen missä ihmeessä.. Tai sitten näytät vaan niin rikolliselta, että sekoitan johonkin
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn