Noin juurikin!Undertaker kirjoitti:Niin. Kato eka tota ampan kuvaa yläpuolella kun se sanoo mammalle että "hän lähtee nyt baanalle". Sit tulee mimmix tolla ilmeellä ja sanoo juurikin tuon "Et muuten mene"Hensku kirjoitti:Mulla tuli Mimmixin uudesta avataresta mieleen ensimmäisenä semmonen "Et muuten mene."-ilme joka saa miehen kääntymään kiltisti ovelta takasin ja jättämään ryyppyreissun väliin.
Kommentoi avatareita (ei välttämättä edellisen)
If opportunity doesn't knock, build a door. -Milton Berle
^^
Tuliks Alpinan kuva vähän väärään threadiin?
Ja joo mä oon kova likka, ei mun tartte ees sanoo mitään "et muuten mene" ku kyllä tuo katse riittää
Todellisuudessahan se menee tietty niin että mun kaa on niin kiva olla ettei siinä huvita baariinkaan lähteä... eiks je?
Tuliks Alpinan kuva vähän väärään threadiin?
Ja joo mä oon kova likka, ei mun tartte ees sanoo mitään "et muuten mene" ku kyllä tuo katse riittää
Todellisuudessahan se menee tietty niin että mun kaa on niin kiva olla ettei siinä huvita baariinkaan lähteä... eiks je?
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn
ei kai tollaiseen pelkkä ilme auta... jos on mentävä niin sit on mentävä...Hensku kirjoitti:Mulla tuli Mimmixin uudesta avataresta mieleen ensimmäisenä semmonen "Et muuten mene."-ilme joka saa miehen kääntymään kiltisti ovelta takasin ja jättämään ryyppyreissun väliin.
- käyttis bmw e36 320 touring
-projekti/kesälelu B-ascona vm.81
-projekti/kesälelu B-ascona vm.81
Samaa vois sanoa tosta edellisen sivun Ihenkkaz:in "Mäkin voisin lähteä illalla baariin" -tyylisestä avatarista, jota sitten seuraava kommentoija Undertaker komppaa "Mäkin voisin lähteä sun messiin, kun mulla on tukka takana ja Mojavet silmillä". Mutta sitten tulee Hensku ja näyttää pelkällä ilmeellään että "Pojat ei lähde nyt yhtään mihinkään!" 
-Onnellisen Pojan Emäntä Lähti-
Ai sullekin on tuttu ilme?Undertaker kirjoitti:Niin. Kato eka tota ampan kuvaa yläpuolella kun se sanoo mammalle että "hän lähtee nyt baanalle". Sit tulee mimmix tolla ilmeellä ja sanoo juurikin tuon "Et muuten mene"Hensku kirjoitti:Mulla tuli Mimmixin uudesta avataresta mieleen ensimmäisenä semmonen "Et muuten mene."-ilme joka saa miehen kääntymään kiltisti ovelta takasin ja jättämään ryyppyreissun väliin.
"Man's gotta do what man's gotta do"
Taitaa Henskulla olla enemmänkin sellanen "Joko mennään"-ilme