Makuasioitahan nuo värikysymykset tietysti on mutta mun mielestä tuo sini/kulta väritys on todella järkyttävä Valkoisena oli mielestäni todella tyylikäs. Mutta mikäs siinä jos omistaja ite tykkää....
Joo, harmi ettei ehtinyt nähdä tätä autoa kertaakaan valmiina livenä. Nyt kun se on jo ohi siitä vaiheesta. Ehkä kannattaisi maalata nuo kullanväriset kuviot vielä uudestaan jollain toisella värillä, nythän ne oli kai jätetty kokonaan maalaamatta eli jätetty vanhasta maalauksesta ja vain valkoinen osa autosta oli maalattu sinisellä. Että lisää teippausta ja kullanväriset osat vaikka metallinhohtografiitinharmaalla niin sitten tuo olisi taas todella hieno.
Jani_m kirjoitti:Makuasioitahan nuo värikysymykset tietysti on mutta mun mielestä tuo sini/kulta väritys on todella järkyttävä Valkoisena oli mielestäni todella tyylikäs. Mutta mikäs siinä jos omistaja ite tykkää....
komppaan
mutta itellehän näitä tehdään ja muita kuuntelemalla autosta ei tosiaankaan saa mieleistään
ata kirjoitti:Joo, harmi ettei ehtinyt nähdä tätä autoa kertaakaan valmiina livenä.
Kaikista korin osista on tottakai muotit mulla tallella!
Ihan vaan sen takia jos joskus haluis samanlaisen tilalle ni pystyis muutamassa viikossa sellasen itelleen taikomaan. Nyt kun tuokin on maalattu erilaiseksi ja Anssin vanhakin päätyi paaliin, niin kyllähän noita valko/kultaisia lisää taas tarvittais!
BMW F31 320dA xDrive ///M-Sport Individual '15 BMW e46 ///M3 Cabrio '01
Rusetille meni, repan topickista löytyy kuvat.. AVK:lle meni, josta myytii muutamas tunnis johonki romuttamolle ja nyt on osia täälläkin foorumilla myynnis.
Ei mennyt muutamassa tunnissa kaupaksi,oli myynnissä vähän reilun kuukauden.
Ensimmäinen pyynti oli 1200€ sitten 1000€ ja viimeinen pyynti oli 900€ ja taisi 820€:lla vaihtaa omistajaa.
No höh, oisin voinu ostaa sen vaikka puuceeks pihalle ku niin halval kerta lähti! Näin et se oli 1200e siel mut sit katos AVK:n sivuilta ja ajateltii et se on myyty. Ku Anssin serkkukin on tuol Espoon AVK:l ja se sano myöskin et se hävis samantien?!?
Mä väittäsin että sellaset krominväriset, eli peilaavat teipit vois sopia hyvin ton kultasen tilalle.. Tietty jollain mustalla tahi muulla värillä reunustettuna