Sorsa myynnissä !!!
En myöskään tykkää tuommosesta takahelmasta. Joku todella paljon hillitympi olisi tyylikkäämpi. Esimerkiksi OPC:n pikku lirpake tai vst.
Evosiipi ei myöskään sovi huonostikkaan, ennemmin pelkkä lippa takalasiin
(heh.. noh, tämmönen mulle on tulossa, joten ei kannata ottaa näkemyksiäni liian vakavasti
)
Evosiipi ei myöskään sovi huonostikkaan, ennemmin pelkkä lippa takalasiin
(heh.. noh, tämmönen mulle on tulossa, joten ei kannata ottaa näkemyksiäni liian vakavasti
"En ole puolesta, enkä vastaan.. pikemminkin päinvastoin."
JMS merkkinen on etuhelma ja takapuskuri pysyy tollasenaan... Ja livenä se ei paljookaan tule yli nuiden sivuhelmojen......JukeN kirjoitti:Minkäs valmistajan tuo etulippa on? Näyttää paremmalta kuin 90% etuhelmoista ja tulee suht samaan linjaan sivuhelmojen kanssa. Tuosta takapuskurista olen samaa mieltä kuin pari aiempaa kirjoittajaa. Liian raskas.
-
mika_master
- 'Kadett'

Pakko oli ottaa "toivottavasti" lopputalven kuvia paskasesta menopelistäni, ku tuli kokeiltua uusia tulevia kesävanteita

Ps. On tonne takapäähän ja etupäähän jotain uutta osaa saatu... heh
.. kaikki saa pähkäillä et mitä ???
Katotaan hoksaako kukaan
Ja lisää tulossa kuvia sit tänne, ku saadaan kokonaan kesävarustus paikalleen

Ps. On tonne takapäähän ja etupäähän jotain uutta osaa saatu... heh
Katotaan hoksaako kukaan
Näppärän näkönen on kulkine
Oisko sulla vielä kuvaa niistä entisen Astras alla pyörineistä Alession Giroista? Jotenkin mulla jäi semmonen haisu et niistä oli osa mustalla ja osa kiillotettua?
Oisko sulla vielä kuvaa niistä entisen Astras alla pyörineistä Alession Giroista? Jotenkin mulla jäi semmonen haisu et niistä oli osa mustalla ja osa kiillotettua?
Opel Monza 2.2E -86
Opel Kadett C 4D Sedan -79
Opel Astra 1.9 CDTi Wagon OPC Line AT6 -07
Opel Vectra 2.0 Turbo STW -05
Opel Kadett C 4D Sedan -79
Opel Astra 1.9 CDTi Wagon OPC Line AT6 -07
Opel Vectra 2.0 Turbo STW -05
Takavalot vaihdettu ja edestä umpion sisäpintoja on vissiin tummennettu...Skelektor kirjoitti: Ps. On tonne takapäähän ja etupäähän jotain uutta osaa saatu... heh.. kaikki saa pähkäillä et mitä ???
Katotaan hoksaako kukaan
Hyvältä näyttää vaikka porrasperäset enemmän silmää miellyttää

-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d