Mistä kaiuttimen korotuspalat?

Kaikki autohifiin liityvät asiat.
Soittimet, kaiuttimet, vahvistimet, johtosarjat, jne...
MAA
'Kadett'
'Kadett'

Mistä kaiuttimen korotuspalat?

Viesti Kirjoittaja MAA »

Sattuuko joku tietämään, löytyykö jostain Tampereelta Vectra B:hen etukaiuttimien korotuspaloja?
Tuollaisista on kyse:
http://www.autostudio.fi/product_info.p ... cts_id=136
rekordE
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja rekordE »

Tilaat tuosta, mitäpäs sitä ihmettelemään?
Inkku A tiisseli
B-Na
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja B-Na »

http://www.powerset.fi/index.htm

Tuolla vois vaikka ollakkin, jos et autostudiolta uskalla tilata
"Haista hurri vittu" - Lurttinen
Keino
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Keino »

Eikös piiltemalta enään saa tuollaisia korotuspaloja? Omani ostin toissa vuonna sieltä ja meni heittämällä vielä kiinnikin. Mukaan tuli tiivistysnauhaakin. Äkkiseltään en kyllä verkkokaupasta löytänyt.
Kuva
outo
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja outo »

Biltemasta se ei oo enää virallisessa tuotannossa, eli niitä voi löytyy hyllyltä. Taitavat liikkua Saab 9-5 kaijutinadaptereina.

Autostudiosta saa tilattua blaukkarin adaptereita. (Itse ostin jo yhdet sellaiset)

Kolmas vaihtoehto on Pyry. Sieltä saa myös kyseistä adapteria. En tiedä merkkiä, mutta pitäis olla oikeet.

Bilteman hinta tais olla 7-10e / pari

Autostudiolla Blaukkarin adapteri on 20e / Pari

Pyryllä se tais olla jotain 8e + postitusmaksu / pari .. ellei satu asuu Espoossa ni ei tuu postimaksuu.

Itselläni on kohta tod näk. ylimääräinen pari noita adaptereita, että jos kiinnostaa. Ne on ostettu "astraan", mutta pitäis sopii myös muihin opeleihin missä on tuo hieno kolmepistekiinnitys.
Astra G Sport 2.0i 16V x20xev
MAA
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja MAA »

Kiitoksia vinkeistä. Tilasin kehykset Autostudiolta eli minulla ei ole enää tarvetta.
Pmas
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Pmas »

itse olisin tehnyt vanerista juuri sopivat. koska nuo muovi härpäkkeiden laatu on minusta niin huono.. mut helpompihan tuo muovi on asentaa tonne.. =D
Opel historia:
omega B2.0 16v caravan, vectra B 2.016v sport, astra F 1.6si sportive , omega A 2.0i caravan, vectra A 1.6s
kadett E 1.6s, rekord E 2.5e 2d, kadett D 1.3s
Jaakko-
'Senator'
'Senator'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jaakko- »

Pmas kirjoitti:itse olisin tehnyt vanerista juuri sopivat. koska nuo muovi härpäkkeiden laatu on minusta niin huono.. mut helpompihan tuo muovi on asentaa tonne.. =D
Itellä on nuo autostudion korokkeet astrassa ja ei siinä laadussa mun mielestä mitään moitittavaa. Vielä, kun laittaa vähä silikoonia oven ja korokkeen väliin nii ei resonoikkaan. Mitenhä vaneri käyttätyy, jos ovensisällä on vähä kosteutta?
rekordE
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja rekordE »

Jaakko- kirjoitti:
Pmas kirjoitti:itse olisin tehnyt vanerista juuri sopivat. koska nuo muovi härpäkkeiden laatu on minusta niin huono.. mut helpompihan tuo muovi on asentaa tonne.. =D
Itellä on nuo autostudion korokkeet astrassa ja ei siinä laadussa mun mielestä mitään moitittavaa. Vielä, kun laittaa vähä silikoonia oven ja korokkeen väliin nii ei resonoikkaan. Mitenhä vaneri käyttätyy, jos ovensisällä on vähä kosteutta?
Ei vaneri pienestä kosteudesta säikähdä.Ainakaan siitä määrästä mikä auton oven sisällä on.
Lastulevy taas pullahtaa aika helpostikin.
Inkku A tiisseli
Pmas
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja Pmas »

rekordE kirjoitti:
Jaakko- kirjoitti:
Ei vaneri pienestä kosteudesta säikähdä.Ainakaan siitä määrästä mikä auton oven sisällä on.
Lastulevy taas pullahtaa aika helpostikin.
vesivaneri ei paljoa välitä kosteudesta. mun kokemukset sopivuudesta on ollut huonot. en tuomitse nuita muovikorokkeita, hyvä jos olet tyytyväinen =D
Opel historia:
omega B2.0 16v caravan, vectra B 2.016v sport, astra F 1.6si sportive , omega A 2.0i caravan, vectra A 1.6s
kadett E 1.6s, rekord E 2.5e 2d, kadett D 1.3s
Ari-S
OCF Member 2019

Viesti Kirjoittaja Ari-S »

ja vesi vanerii kun sipasee niihin leikattuihin reunoihin viel vaikka spray maalia ni ei tiedä mitään.

itellä on omegas honkkarista ostetut muoviset rinkulat ni aika hepposet on ja kaipaa kyl kuitua.
Wannabecalibra
Minut on bannattu!

Viesti Kirjoittaja Wannabecalibra »

Nuo muovirinkulat kannattaa jättää suosiolla kauppaan. 20 eurolla kuitenkin saa jo ihan kohtuu palan vaneria ja ylimääräisistä voi askarrella vaikka leikkimökin. Muovirinkulat on yleensä helvetin hepposia vempuloita, että siinä tuhrautuu turhaa vahvistintehoa epäjäykän materiaalin resonointiin.... Toki niillä rinkuloilla pääsee helpommalla, mutta ei se kauheasti vaadi, että kyhää useammasta vanerista tarpeeksi jäykän korokkeen, jonka vahvistaan kauttaaltaan lasikuidulla....
Allekirjoittaneella rupeaa ikä painamaan... Näkökin rupeaa heikkenemään, kun ei meinaa enään selvää päivääkään nähdä.
janhama
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja janhama »

Mulla on tarkoitus tehdä nuo korokkeet muovista. Ostin tuosta Tampereen Pirkkahallin vieressä olevasta muovipuljusta jonku jämäpalan sopivan paksuista (~25mm) muovilevyä ja siitä olis tarkoitus pistosahalla leikellä sopivat renkulat. Ei haittaa vesi ja on ainakin jäykät.
bone
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja bone »

janhama kirjoitti:Mulla on tarkoitus tehdä nuo korokkeet muovista. Ostin tuosta Tampereen Pirkkahallin vieressä olevasta muovipuljusta jonku jämäpalan sopivan paksuista (~25mm) muovilevyä ja siitä olis tarkoitus pistosahalla leikellä sopivat renkulat. Ei haittaa vesi ja on ainakin jäykät.
Kannattaa silti tarkistaa mitä muovilaatua tuo levy on, sillä kyllä tietyt muovilaadutkin pilalle menee ja turpoaa kosteudesta. Muuten kyllä mainio materiaali autossa verrattuna esim. vaneriin, itsekin tein korokkeet muovilevystä.
-respect to the man in the ice cream van-
Vastaa Viestiin