Mistä kaiuttimen korotuspalat?
Mistä kaiuttimen korotuspalat?
Sattuuko joku tietämään, löytyykö jostain Tampereelta Vectra B:hen etukaiuttimien korotuspaloja?
Tuollaisista on kyse:
http://www.autostudio.fi/product_info.p ... cts_id=136
Tuollaisista on kyse:
http://www.autostudio.fi/product_info.p ... cts_id=136
Biltemasta se ei oo enää virallisessa tuotannossa, eli niitä voi löytyy hyllyltä. Taitavat liikkua Saab 9-5 kaijutinadaptereina.
Autostudiosta saa tilattua blaukkarin adaptereita. (Itse ostin jo yhdet sellaiset)
Kolmas vaihtoehto on Pyry. Sieltä saa myös kyseistä adapteria. En tiedä merkkiä, mutta pitäis olla oikeet.
Bilteman hinta tais olla 7-10e / pari
Autostudiolla Blaukkarin adapteri on 20e / Pari
Pyryllä se tais olla jotain 8e + postitusmaksu / pari .. ellei satu asuu Espoossa ni ei tuu postimaksuu.
Itselläni on kohta tod näk. ylimääräinen pari noita adaptereita, että jos kiinnostaa. Ne on ostettu "astraan", mutta pitäis sopii myös muihin opeleihin missä on tuo hieno kolmepistekiinnitys.
Autostudiosta saa tilattua blaukkarin adaptereita. (Itse ostin jo yhdet sellaiset)
Kolmas vaihtoehto on Pyry. Sieltä saa myös kyseistä adapteria. En tiedä merkkiä, mutta pitäis olla oikeet.
Bilteman hinta tais olla 7-10e / pari
Autostudiolla Blaukkarin adapteri on 20e / Pari
Pyryllä se tais olla jotain 8e + postitusmaksu / pari .. ellei satu asuu Espoossa ni ei tuu postimaksuu.
Itselläni on kohta tod näk. ylimääräinen pari noita adaptereita, että jos kiinnostaa. Ne on ostettu "astraan", mutta pitäis sopii myös muihin opeleihin missä on tuo hieno kolmepistekiinnitys.
Astra G Sport 2.0i 16V x20xev
itse olisin tehnyt vanerista juuri sopivat. koska nuo muovi härpäkkeiden laatu on minusta niin huono.. mut helpompihan tuo muovi on asentaa tonne.. =D
Opel historia:
omega B2.0 16v caravan, vectra B 2.016v sport, astra F 1.6si sportive , omega A 2.0i caravan, vectra A 1.6s
kadett E 1.6s, rekord E 2.5e 2d, kadett D 1.3s
omega B2.0 16v caravan, vectra B 2.016v sport, astra F 1.6si sportive , omega A 2.0i caravan, vectra A 1.6s
Itellä on nuo autostudion korokkeet astrassa ja ei siinä laadussa mun mielestä mitään moitittavaa. Vielä, kun laittaa vähä silikoonia oven ja korokkeen väliin nii ei resonoikkaan. Mitenhä vaneri käyttätyy, jos ovensisällä on vähä kosteutta?Pmas kirjoitti:itse olisin tehnyt vanerista juuri sopivat. koska nuo muovi härpäkkeiden laatu on minusta niin huono.. mut helpompihan tuo muovi on asentaa tonne.. =D
Ei vaneri pienestä kosteudesta säikähdä.Ainakaan siitä määrästä mikä auton oven sisällä on.Jaakko- kirjoitti:Itellä on nuo autostudion korokkeet astrassa ja ei siinä laadussa mun mielestä mitään moitittavaa. Vielä, kun laittaa vähä silikoonia oven ja korokkeen väliin nii ei resonoikkaan. Mitenhä vaneri käyttätyy, jos ovensisällä on vähä kosteutta?Pmas kirjoitti:itse olisin tehnyt vanerista juuri sopivat. koska nuo muovi härpäkkeiden laatu on minusta niin huono.. mut helpompihan tuo muovi on asentaa tonne.. =D
Lastulevy taas pullahtaa aika helpostikin.
Inkku A tiisseli
vesivaneri ei paljoa välitä kosteudesta. mun kokemukset sopivuudesta on ollut huonot. en tuomitse nuita muovikorokkeita, hyvä jos olet tyytyväinen =DrekordE kirjoitti:Ei vaneri pienestä kosteudesta säikähdä.Ainakaan siitä määrästä mikä auton oven sisällä on.Jaakko- kirjoitti:Itellä on nuo autostudion korokkeet astrassa ja ei siinä laadussa mun mielestä mitään moitittavaa. Vielä, kun laittaa vähä silikoonia oven ja korokkeen väliin nii ei resonoikkaan. Mitenhä vaneri käyttätyy, jos ovensisällä on vähä kosteutta?Pmas kirjoitti:itse olisin tehnyt vanerista juuri sopivat. koska nuo muovi härpäkkeiden laatu on minusta niin huono.. mut helpompihan tuo muovi on asentaa tonne.. =D
Lastulevy taas pullahtaa aika helpostikin.
Opel historia:
- Wannabecalibra
- Minut on bannattu!
Nuo muovirinkulat kannattaa jättää suosiolla kauppaan. 20 eurolla kuitenkin saa jo ihan kohtuu palan vaneria ja ylimääräisistä voi askarrella vaikka leikkimökin. Muovirinkulat on yleensä helvetin hepposia vempuloita, että siinä tuhrautuu turhaa vahvistintehoa epäjäykän materiaalin resonointiin.... Toki niillä rinkuloilla pääsee helpommalla, mutta ei se kauheasti vaadi, että kyhää useammasta vanerista tarpeeksi jäykän korokkeen, jonka vahvistaan kauttaaltaan lasikuidulla....
Allekirjoittaneella rupeaa ikä painamaan... Näkökin rupeaa heikkenemään, kun ei meinaa enään selvää päivääkään nähdä.
Kannattaa silti tarkistaa mitä muovilaatua tuo levy on, sillä kyllä tietyt muovilaadutkin pilalle menee ja turpoaa kosteudesta. Muuten kyllä mainio materiaali autossa verrattuna esim. vaneriin, itsekin tein korokkeet muovilevystä.janhama kirjoitti:Mulla on tarkoitus tehdä nuo korokkeet muovista. Ostin tuosta Tampereen Pirkkahallin vieressä olevasta muovipuljusta jonku jämäpalan sopivan paksuista (~25mm) muovilevyä ja siitä olis tarkoitus pistosahalla leikellä sopivat renkulat. Ei haittaa vesi ja on ainakin jäykät.
-respect to the man in the ice cream van-