Kävijöisen kalustolle oma osio?
Kävijöisen kalustolle oma osio?
Monilla tälle foorumille kirjoittavilla tuntuu olevan paljon muunkinmerkkistä kalustoa kuin pelkästään Opeleita. Olisiko paha idea jos näille muille merkeille saisi oman osion, jossa voisi niistä jotain kertoilla (jos yleensä on mitään kerrottavana). Ffp:lle tuli tyo kävijöiden kalusto osio, ja aina mielenkiintoisia auto esittelyjä sinne on tullut. Mielipiteitä, ehdotuksia?
OCFormulatietäjä 2011
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
Audi A4 2.0TDi Quattro ´07
siis niinku tämäJarno kirjoitti:Omaa osiota ei kyllä tehdä, ehkä yksi viestiketju jossa kukin voi esitellä oman autonsa.
mutta yleisen jorinan puolelle
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... soja+kuvia
Vectra OPC vagon, Astra j ctdi paku, Astra h GTC, Vectra c sedan.
Tuo oma osio olis aika kiva silti, monella foorumilla oon törmännyt. Oishan se ihan kiva seurailla muitakin kuin Opel-projekteja, mutta ei oikein taas kiinnosta lukea miljoonaa eri foorumia...
Mielipide on kuin persereikä. Meillä kaikilla on sellainen, ja meistä kaikista toisen sellainen haisee pahalta.
^No miljoonaa ja miljoonaa... Mutta tosiaan itse olen tykästynyt Opeleihin ja siksi tulee enimmäkseen vietettyä aikaa tällä foorumilla, mutta kun autot kiinnostaa yleensäkin niin olishan se ihan kiva jos opelistit vois täällä esitellä muunkin merkkisiä projektejaan. Ainakin mese.fi foorumilla on minusta ihan toimivan oloinen se osio missä saa esitellä muun merkkisiä kulkineitaan...
Mielipide on kuin persereikä. Meillä kaikilla on sellainen, ja meistä kaikista toisen sellainen haisee pahalta.
-
Riisikippo
- Minut on bannattu!