Mallierot Omega B 98 ja 99

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
OVV6
'Kapitän'
'Kapitän'

Mallierot Omega B 98 ja 99

Viesti Kirjoittaja OVV6 »

Jos jollain on tietoa mitä eroa on kyseisillä vuosimalleilla, oisin kiitollinen tiedosta. Sit vielä mitä kuuluu Sport varustukseen (Omega B `98 MV6) :whack:

nimimerkki: epätietoinen.
Mantamies
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Mantamies »

Tuohon Sport -varustukseen kuuluu ainakin tehdasmadallettu alusta, 16" viisipuolaiset aluvanteet, sporttipenkit, xenonvalot, tummat hiilikuitujäljitelmät keskikonsolin ja ovien paneeleissa ja kattoluukku. Nuo löytyy ainakin tuosta mun sportista. Lisätköön/korjatkoon joku jos tulee jotain muuta mieleen...
Lallevihtinen
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Lallevihtinen »

Vaihtukos ajotietokoneen näyttö parempaan ja kestävempään malliin jonka saa myös suomenkieliseks 98 vai 99? Muistelisin että 99. :roll:
Astra J OPC
EX: Omega B 3.0 V6 24V "MV6", Astra F+G, B+C Vectra.
SKL
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja SKL »

--tummat hiilikuitujäljitelmät keskikonsolin ja ovien paneeleissa--

Noita oon nähny myös hopeisena, ja kattoluukku ei kuulu sport varustukseen, saa sitten lisävarusteena. 99`kesken vuoden vaihtuu ölkkisuodatin patruunamalliseen..
OVERDRIVE.FI
OVV6
'Kapitän'
'Kapitän'

Viesti Kirjoittaja OVV6 »

SKL kirjoitti:--tummat hiilikuitujäljitelmät keskikonsolin ja ovien paneeleissa--

Noita oon nähny myös hopeisena, ja kattoluukku ei kuulu sport varustukseen, saa sitten lisävarusteena. 99`kesken vuoden vaihtuu ölkkisuodatin patruunamalliseen..
Itellä on hopeisena eikä oo kattoluukkua.
mikkis
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja mikkis »

Lallevihtinen kirjoitti:Vaihtukos ajotietokoneen näyttö parempaan ja kestävempään malliin jonka saa myös suomenkieliseks 98 vai 99? Muistelisin että 99. :roll:
99:ssä on ainakin jo tuo toinen näyttö, minusta tuli juuri siihen. Sai kylläkin jo 98 puolella. -> http://www.opelclubfinland.fi/exjauto/omegab10/o9.jpg

Ja tosiaan sporteissa on ollut sisustassa ainakin mustaa ns hiilikuitujäljitelmää sekä hopeista. Itsellä oli aikanan Omegassa tuo hopeinen -> http://www.opelclubfinland.fi/exjauto/omegab10/o8.jpg
Opel Manta B R6 "i300"
Opel Manta B 2.4 "i400"
Zafira
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Zafira »

mikkis kirjoitti: 99:ssä on ainakin jo tuo toinen näyttö, minusta tuli juuri siihen. Sai kylläkin jo 98 puolella. -> http://www.opelclubfinland.fi/exjauto/omegab10/o9.jpg
Mut toihan on vaan puhelimen/navin kanssa?
mikkis
OCF Member 2016

Viesti Kirjoittaja mikkis »

Jasså, voipi hyvinkin olla, tuossa katiskassa oli nimittäin puhelin.

Kuvittelin, että tuo oli se uudempi näyttö :lol:
Opel Manta B R6 "i300"
Opel Manta B 2.4 "i400"
jamata
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja jamata »

Joo ei oo kaikissa sitä "parempaa" näyttöä ei ainakaan mun -99 eikä tässä -01 mallissa tässä uudemmassa ei oo kyllä ajotietokonettakaan ku on suomimalli :oops:
Skoda Octavia -08
Megaman
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Megaman »

Nuo hopeiset panelit näyttää tyylikkäämmiltä.Itellä oli ne mustat hiilikuitujäljitelmät,ei kovin kummoiset.Mulla oli myös se normaali näyttö.Recaroissa oli sähköinen korkeussäätö.Oli ne vaan hyvät penkit... :D
Omega A & B...Peugeot 407 Coupe', 206, Peugeot Boxer , C2 VTS, C5 SX 2.0i Break, BX, Xantia, 309, Bombardier Quest 500...Knaus Eifelland...etc...jne...
SKL
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja SKL »

Megaman kirjoitti:Nuo hopeiset panelit näyttää tyylikkäämmiltä.Itellä oli ne mustat hiilikuitujäljitelmät,ei kovin kummoiset.Mulla oli myös se normaali näyttö.Recaroissa oli sähköinen korkeussäätö.Oli ne vaan hyvät penkit... :D
Omasta mielestä taas nuo hopeiset näyttää, että olis itse maalattu. Penkit muuten hyvät mutta turhan pehmeät recaroiksi, tuppas puuduttamaan liiaksi matka-ajossa.
OVERDRIVE.FI
Vastaa Viestiin