irmscher.de:ssä toi ratti 616€, mut ei kyl ihan samanlainen oo.. Olikohan tohon mun autoon uutena ostaessa sit otettu joku jalopuusarja lisävarusteena kun sitä oli ovissa ja käsijarrukahvan alla oleva muovi
-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d
Jaahas pakkaset tuli ja omegan tyhjäkäynti alkoi vittuilemaan jälleen
Kierrokset saattaa heittää 400-1500 Voisko olla et egr jumittaa niin tosissaan vai mikä tota vaivaa? koneena x20xev
Jee jee.. Eilen olin baarissa juhlistamassa TJ 0 päivää ni samassa talossa asuva kaveri soittaa että missäs sun omegan bensatankinluukku on? Mä oon ihan et WTF!!?? -Joo joku on repiny sen helvettiin siitä... Onneks oli korkki kuitenkin jätetty paikalleen. Varmaan jotain ********* alkanu vituttaa takapuskurissa oleva OHI ON 362 tarra... Naapurin puntosta oli viety myös.. On sitä jonkun verran saanu repiä ku oli kuitenkin lukossa.
OT ostetaan valkoinen besatankinluukku taikka irmscher/steinmetz koristettu
Joko sulla omega puhaltaa lämpöstä jos puhaltaa niin millä korjaantu? Itsellä tulee kanssa sellanen pelkkä lehmänhenkäys puhaltimista, ja nyt la. sylkäs jostain letkusta nesteet pihalle, voisiko olla yhteyttä tuohon että ei puhaltanut lämpöstä? Missä voisi olla vika?