Varsinkin niille herkkua joiden silmään C veccu ei sopinut..

Keskustelua Opeleista
Veeksi
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Veeksi »

tosta merivasta vielä sen verran, että kun se oiskin konsepti vaan se ei ole ja se menee tuotantoon vuonna 2003. kuten jo sanottiin se perustuu corsan pohjalle ja on consept M nimisen konseptiauton valmistusversio...
salex
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja salex »

EI HYVÄ EI HYVÄ....
Salex Hifi-Tuning
www.salex.info
salex@salex.info
044-2921236
salex
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja salex »

Miksi kaikki pitää olla niin nykyaikaa ja trendiä? Miksi ei kaikki voi olla niin kuin ennenkin?
Salex Hifi-Tuning
www.salex.info
salex@salex.info
044-2921236
Niki
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Niki »

Astrahan näyttää ihan kivalta. Paitsi caravanin kattolinjasta tulee mieleen se yksi Renaultin farmari, Laguna tai Megane, jompikumpi. Ei hyvä...

Opel alkaa valmistaa tuota Merivaa, ensimmäiset autot Suomeen tulee syksyllä. Minusta tuo Meriva on erittäin kaunis auto verrattuna uuteen Vivaro combiin...
Kuva

Edit: Kertokaapa muuten, miksi kaikki Opelin virallisissa kuvissa esiintyvät autot on sinisiä? Onko kyseessä jokin perinne, vai onko autot sinisiä "ihan muuten vaan"?

<font size=-1>[ This Message was edited by: Niki on 2002-05-31 23:42 ]</font>
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja ata »

On 2002-05-31 23:39, Niki wrote:
Kertokaapa muuten, miksi kaikki Opelin virallisissa kuvissa esiintyvät autot on sinisiä? Onko kyseessä jokin perinne, vai onko autot sinisiä "ihan muuten vaan"
Eihän ne kaikki sinisiä ole. Nuo OPC-mallit ovat kaikki metallinsinisiä, mutta muissa malleissa on kyllä monen värisiä ollut noissa mainoskuvissa. Hopeanvärisiä on ainakin ollut aika usein esimerkiksi.

Mutta sininenhän on auton paras väri, niin en vastustakaan sinistä väriä kuvissa... :smile:
Niki
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Niki »

Kiitos ata! Taas olen hieman viisaampi.
Siniset Opelit on kyllä aika vastustamattomia, harmi vain, että oma auto on valkoinen... :wink:
Teukka76
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Teukka76 »

tuo meriva tulee Agilan ja Zafiran väliin joten liian pieni koppi ainakin minulle.

Opelin sivuilta:
Tämä nokkela tilinkäyttökonsepti huomioi sen tosiasian, että useimmiten autossa matkustaa vain yksi tai kaksi ihmistä, harvoin enemmän kuin neljä. Merivan poikkeuksellisen joustava muunneltavuus perustuu sen 2630 millimetrin akseliväliin, joka on lähes yhtä pitkä kuin Zafirassa. (2694 mm). Ero ajoneuvojen kokonaispituudessa onkin jo merkittävämpi: Meriva 4042-millisenä on 27,5 senttiä lyhyempi kuin isoveljensä.

Meriva avaa taas Opelille uuden markkinasegmentin kuten Zafirakin aikanaan. Samalla se täyttää aukon Agilan ja Zafiran välissä. Meriva on osoitus Opelin halusta ja kyvystä suunnitella ja toteuttaa ajoneuvoja, joissa sisätilan käyttö on optimoitu. Meriva-konsepti on Opelin ja Brasilian GM:n yhteisen projektin tulos ja se tulee myös Brasilian markkinoille omana versionaan.
Nile
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Nile »

on tuo meriva mun mielestä paaaljon thyylikkäämpi ku agila ????!!
TTN
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja TTN »

Minun mielestä (niinku monen muunkin) uus Vectra on joka puolelta ruma. Vertaa vaikka Mazda 6:seen....
iceman
'Agila'

Viesti Kirjoittaja iceman »

Siis uus vectrahan on kaikkien mun tuttujen mielestä aivan VITUN ruma! Siis minkä takia tarttee mennä pilaamaan aivan loistavan näköinen auto ja tehdä siitä joku helevetin Pokemon-auto.. ei menen mun jakeluun! Pakko vaan pitäytyä vanhassa B-veccussa ja totutella silmää vielä tovin, jos se vaikka alkais joskus näyttään vielä autolta.. :evil:
Savun hälvettyä tarkistamme kytkennät!
Vastaa Viestiin