Kysymys Näyttösoittimen asennuksesta
Kysymys Näyttösoittimen asennuksesta
Onko ketään kuka olis asennellu noita dvd soittimia jossa moottorisoitu näyttö. Meinaan vaan et jos olis otain pieniä vinkkejä siihen "johtohelvetin" järjestelyyn, pitäs kuitenkin saada se soitin menemään ihan pohjaan asti siihen paikalleen, tuntuu vaan niin mahdottomalle ku niitä johtoja on niin perkeleesti. Säästäs vaan hermoja jos jotain hyviä kikkoja on olemassa. ja autohan oli astra g
-
_keroinen_
- 'Kapitän'

g mallin astrassa ainakin auttaa huomattavasti noitten dvd vehkeiden kanssa kun irroittaa sen soitin kolon takaosassa olevan kehikon ,on 3 torxilla kiinni ja näkyy selvästi kun katsoo sinne koloon..
itse en ainakaan saanut dvd soitinta ennen kyseistä operaatiota sopimaan pohjaan asti.
ja tietysti edellä mainitusti hansikaslokero irti niin pääsee kädellä auttamaan...
itse en ainakaan saanut dvd soitinta ennen kyseistä operaatiota sopimaan pohjaan asti.
ja tietysti edellä mainitusti hansikaslokero irti niin pääsee kädellä auttamaan...
no mites, eikö se sitten jää se soitin vaan sen peltikehikon varaan siihen, vai miten olet hoitanu sen tuennan sit sieltä takaa. Soitin painaa kuitenkin 2,5kg._keroinen_ kirjoitti:g mallin astrassa ainakin auttaa huomattavasti noitten dvd vehkeiden kanssa kun irroittaa sen soitin kolon takaosassa olevan kehikon ,on 3 torxilla kiinni ja näkyy selvästi kun katsoo sinne koloon..
Itse asensin b vekkulaan muutaman kaverin avustuksella eikä siinä ollut mitään ihmeellistä (muuta ku alkuperäisen soittimen irroitus, heh). Mukaan tuleva metallikehikkö ei alussa meinannu mahtua alkuperäiseen aukkoon mutta kovan survomisen jälkeen se meni sinne kuitenkin ja oli muuten tarkkaan mitoiteltu! Sitten vaan ISO liitin ja antennipiuha kiinni ja survomaan toisella kädellä piuhoja takas koloon. Myös jollaki ruuvimeisselillä tms. voi vähä tökkiä piuhoja pois edestä. Jotkut liittimet (kuten ISO) saattavat takertua joihinki reunoihi joten alussa tuntuu ettei se soitin mahu sinne mutta silloin vähä soitinta ulospäin ja uusi yritys samalla tökkien piuhoja takas sisälle.
-
_keroinen_
- 'Kapitän'