Do diin, yllätykseksi sain tänään about tunti sitten xenontilauksen tavarat..
...ilmottelen niille erikseen jotka voivat hakea tavarat minulta ennen joulua, matkahuollon kautta menevät tavarat lähtee sitten ensviikolla liikenteeseen...
Oho kerkes ennen joulua harmi et asut nii kaukana olis muuten voinu noutaa ne.No odotellaan pakettia matkahuoltoon.Mites se mh:n osuus kuuluko se kauppaan vai lähetäkkö vastaanottaja maksaa periaatteella?
jamata kirjoitti:Oho kerkes ennen joulua harmi et asut nii kaukana olis muuten voinu noutaa ne.No odotellaan pakettia matkahuoltoon.Mites se mh:n osuus kuuluko se kauppaan vai lähetäkkö vastaanottaja maksaa periaatteella?
Juu vähän harmittava homma molemminpuolin, joudun nyt elämään joulun yli noiden tavaroiden kanssa
Kuten etusivulla on maininta niin mh vastaanottaja maksaa kulut.
EDIT: Rauhallista joulua kaikille foorumin lukijoille!!
Noh tuohan kuulostaa hyvältä ku olen tuossa 1. päivä lähös jo takasin ruotsiin ja tällä kertaa menossa koko perheen voimin niin ei olis ketään noutamassa niitä matkahuollosta..
Topa_ kirjoitti:Hienoa toimintaa, eli paketit menevät huomenna matkahuoltoon? Joten perjantaina voi olla jo perillä vai kuinka nopeesti matkahuolto kuljettaa?
Lähetin sulle textarin jokunen minuutti sitten, eli perjantaina jos pystyt noutaan vai laitanko mh??
EDIT: Lähetin uudestaan
ZuGu kirjoitti:Noh tuohan kuulostaa hyvältä ku olen tuossa 1. päivä lähös jo takasin ruotsiin ja tällä kertaa menossa koko perheen voimin niin ei olis ketään noutamassa niitä matkahuollosta..
Joo yritän pakkailla tässä yön...aamulla klo7 jos ois jo matkahuollossa....sit on päivä aikaa nukkua hyvillä mielin ku paketit on maailmalla
ZuGu kirjoitti:Noh tuohan kuulostaa hyvältä ku olen tuossa 1. päivä lähös jo takasin ruotsiin ja tällä kertaa menossa koko perheen voimin niin ei olis ketään noutamassa niitä matkahuollosta..
Joo yritän pakkailla tässä yön...aamulla klo7 jos ois jo matkahuollossa....sit on päivä aikaa nukkua hyvillä mielin ku paketit on maailmalla
On se hienoa että joku jaksaa hoitaa kimppatilausta näin tunnollisesti, ei voi muutakuin kiittää
Hyvällä tuurilla siis pääsee vielä tämän vuoden puolella kokeilemaan xenoneita