E-P/Pohjanmaan opel harrastajien keskusteluketju
Nam,SLURPS LÄÄH-LÄÄH, Dojoingg! Heh, mutta pääsikö tollasta koeajaan
! Siitä Tuurin hommasta..Toi mun tieto perustuu kyllä vaan "Esson-baarissa tapahtuu" enkä ole mistään kummosemmin tarkistanu sitä. Tarkotuksena oli vaan aiheuttaa hämmennystä ja paniikinomaista sekasortoa Opelistien riveissä. T:Kesäksi ehkä ylikessuks, komppania!
Kylläpä tosiaan ovat Tuurissa näemmä nykässeet toisen päivän kokonaan poies aikataulusta..
http://www.tuuri.fi/tuning_car_show.html
..näy pe olevan kuin mitä hulvattomimmat bileet naapuripitäjän 'paikallisessa'.
http://www.tuuri.fi/tuning_car_show.html
..näy pe olevan kuin mitä hulvattomimmat bileet naapuripitäjän 'paikallisessa'.
Tosi pukki:
Kyllä tuun!
Oon ajatellu kysyä jos sais lainalle jarin s2. Mutta jos en sillä tuu, niin sitten mantalla... Piru ku on kiskojen saanti lujas.. Ei kellään seinäjokisella olisi mulle myydä recaron penkkien kiskoja.. auto manta b... PS: vectran kiskot/jalustat ei käy...
Uusia sparcoja kyllä saa, mutta ei himota 44 euron kappale hinta...
Kyllä tuun!
Oon ajatellu kysyä jos sais lainalle jarin s2. Mutta jos en sillä tuu, niin sitten mantalla... Piru ku on kiskojen saanti lujas.. Ei kellään seinäjokisella olisi mulle myydä recaron penkkien kiskoja.. auto manta b... PS: vectran kiskot/jalustat ei käy...
JiiPee + muut:
Porin keikan kans kävi justiin niinku arvelin. Heti kun meikäläinen suunnittelee jotain kivaa nii työkeikka paukahtaa päälle!Tarvii mennä lauantai-aamuna forssaan hommiin ja tuun sieltäpäin suoraa poriin, jotta se siitä letkajenkasta. Mut tuun kyllä sit muodostelmas porista seinäjoelle, jos meinaatte yhtäaikaa lähtee? Miten on?
Porin keikan kans kävi justiin niinku arvelin. Heti kun meikäläinen suunnittelee jotain kivaa nii työkeikka paukahtaa päälle!Tarvii mennä lauantai-aamuna forssaan hommiin ja tuun sieltäpäin suoraa poriin, jotta se siitä letkajenkasta. Mut tuun kyllä sit muodostelmas porista seinäjoelle, jos meinaatte yhtäaikaa lähtee? Miten on?
Mennää S2 jos saat lainaan "miinus on Opel on miinus"On 2003-05-12 14:25, -=opel=- wrote:
Tosi pukki:
Kyllä tuun!
Nyt rupes oikei vaivaamaan? Tunnen "alapäästä" jonki verran ihmisiä ja tiedän erään sukulaisen haaveilleen b-mantasta, ja jolla on jari-niminen velipoika joka tykkää audeista?! Eihän sun nimikirjaimet oo T.A?????On 2003-05-12 14:25, -=opel=- wrote:
Tosi pukki:
Kyllä tuun!
T:Rami
Lisäys:
Sitäpaitsi e-mail osoittees ja syntymävuosikin antais osviittaa tutusta miehestä!?

Sen minkä nuorena varastaa sen vanhana omistaa.
<font size=-1>[ This Message was edited by: Hakola on 2003-05-12 21:08 ]</font>
Hei! Täälähän on eloa, on päivän pois niin heti monta viestiä lukematta!
Ketä on lähdössä poriin mun ja Petskun lisäksi?
Fotze? Meska? Patrick? Hirvari? Noesc? Santa? Drummer? Kanseli? AJ? Lanttolat? ja kuka jäi mainitsematta... Ilmoitelkaa ootteko lähdös?
ABC Sjoki klo 9.00 ja Neste Jjärvi klo 9.30.
Hakola: Oon hukannu sun numeros...?! Pistähän numeros tuleen vaikka tekstarilla, sullahan oli se mun nro?
JiiPee
PS. Kaikki sitten sunnuntaina 18.5 Mondeolle klo 12
<font size=-1>[ This Message was edited by: JiiPee on 2003-05-12 21:20 ]</font>
Ketä on lähdössä poriin mun ja Petskun lisäksi?
Fotze? Meska? Patrick? Hirvari? Noesc? Santa? Drummer? Kanseli? AJ? Lanttolat? ja kuka jäi mainitsematta... Ilmoitelkaa ootteko lähdös?
ABC Sjoki klo 9.00 ja Neste Jjärvi klo 9.30.
Hakola: Oon hukannu sun numeros...?! Pistähän numeros tuleen vaikka tekstarilla, sullahan oli se mun nro?
JiiPee
PS. Kaikki sitten sunnuntaina 18.5 Mondeolle klo 12
<font size=-1>[ This Message was edited by: JiiPee on 2003-05-12 21:20 ]</font>
perkeles... rami?On 2003-05-12 19:38, Hakola wrote:Nyt rupes oikei vaivaamaan? Tunnen "alapäästä" jonki verran ihmisiä ja tiedän erään sukulaisen haaveilleen b-mantasta, ja jolla on jari-niminen velipoika joka tykkää audeista?! Eihän sun nimikirjaimet oo T.A?????On 2003-05-12 14:25, -=opel=- wrote:
Tosi pukki:
Kyllä tuun!
T:Rami
Lisäys:
Sitäpaitsi e-mail osoittees ja syntymävuosikin antais osviittaa tutusta miehestä!?
<font size=-1>[ This Message was edited by: Hakola on 2003-05-12 21:08 ]</font>
No niinpä tietenkin... =)
Onko sakot jo maksettu?
Perkeles... en olekkaan huomannut...
Hakola... no niinpä tietenkin... hö..
Olempas ollut sokea...
Mitäs tampereelle??
Oliko kanuunaa kun viimeksi sut 6-0:ssa näin..? silloin ku pikavoiton sait...
<font size=-1>[ This Message was edited by: -=opel=- on 2003-05-13 16:13 ]</font>