On tullut rakenneltua tohon rakkaaseen Conaani ohc+cih-Getrag tekniikkaa, omegan lukko perä ja pelli hommat sitten kun tekniikka sopii hyvin paikalleen.
Mutta itse asiaan, tämmösiä systeemejä on kuulemma moni rakennellu ja mua onkin askarruttanut että miten kukakin on ratkassu ton koneen sijotuksen tonne konehuoneeseen, kun itte laitoin sen ekaa kertaa sijoilleen niin hämmästyin kun se kone oli aivan vinossa ja jäi pirusti ylös. Oon kyllä jo päätyny hyvään ratkasuun ton asian suhteen mutta kun sitä näkee aina kaiken näkösiä virityksiä niin kiinnostas kuulla muitten asian tuntijoiden mielipiteitä
Asia tuli siitä mieleen kun hommasin tuommosen 2.0 ohari Caddyn ja siinä asia oli ratkastu sillain että koneen korvia oli korotettu niin että kone keulii rumasti ja sitä kautta vääntää laatikon tulo-akselin semmoseen asentoon että se kampee kartaania ikävästi ja jakaja ottaa sitäkin enemmän lämppärin koteloon kiinni, lisäks se kone on niin ylhäällä että konepellistä on jouduttu vetään poikittais tuki pois. Rumasti on ratkastu ja sitten kun kerkiän niin muutan koko systeemin sillain kun tuossa Conassakin se on.
Mutta kertokaa ihmeessä näkökantoja asiaan!