Välillä ei pääse foorumille lainkaan, puskee tota critical erroria. Äsken ei puoleen tuntiin päässyt ja kokeilin myös kännykällä, sama tulos. Nää on alkanut ton muutoksen jälkeen.
Täytyy kyllä todeta että tämä uusi serveri toimii paljon huonommin kuin se edellinen. Minulla se edellinen serveri ei itse asiassa tökkinyt ollenkaan ja ihmettelin vain kun porukka valittaa. Mutta nyt tökkii täälläkin, tänäänkin jotain sivua odottelin 45 sekuntia, en muista mitä.
Eilen illalla hieman ongelmia. Pääsivulta foorumille -> error. Uusiksi, pääsivun lataus kesti n.10 min, kirjautumiseen meni n. 25 min, ja nettisivupaute ei avautunut tunnissa, joten poistuin.
ata kirjoitti:Täytyy kyllä todeta että tämä uusi serveri toimii paljon huonommin kuin se edellinen. Minulla se edellinen serveri ei itse asiassa tökkinyt ollenkaan ja ihmettelin vain kun porukka valittaa. Mutta nyt tökkii täälläkin, tänäänkin jotain sivua odottelin 45 sekuntia, en muista mitä.
ata kirjoitti:Täytyy kyllä todeta että tämä uusi serveri toimii paljon huonommin kuin se edellinen. Minulla se edellinen serveri ei itse asiassa tökkinyt ollenkaan ja ihmettelin vain kun porukka valittaa. Mutta nyt tökkii täälläkin, tänäänkin jotain sivua odottelin 45 sekuntia, en muista mitä.
yhdyn tähän, samoja kokemuksia
Yhdyn myös (teihin) Ennen toimi hyvin, nyt tökkinyt enemmän. Ei ole aina päässyt vastaamaan viesteihin tai saanut lähetettyä yv:tä.