Varaosat Saksasta?

Keskustelua Opeleista
jjvirtan
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja jjvirtan »

Vain 100% palaute kertoo että myyjä on nuhteeton,ebaylla on monia tapoja sovitella negoja eikä noita kyllä saisi olla.
uuden tavaran kauppiat ovat usein firmoja ja täysin luotettavia,tietty palauttaminen/vaihto sitten myös maksaa.Kaupasta Saa normaalin kuitin alveineen ym.

Käytetyn tavaran yksityisiä kauppiaita kannattaa varoa,osaavat saksalaisetkin huijaamisen taidon tai sitten heittäytyvät tietämättömiksi osan kunnosta.Mikä olisikaan helpompaa kuin olla "tietämätön" kunnon puutteista.
C1. Vectra 1.8 GTS
Astra G 1.6 8V
Myyn:2.0 dth moottori osina,myös apulaitteet.
Enochian
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Enochian »

Melko helposti saa negatiivisen palautteen jos itse antaa sellaisen, eli kannattaa lukea myös niitä palautteita jo siellä olisi jotain tarkempaa teksti mikä oli syynä negatiiviseen palautteeseen.

Itse ostin Hong Kongilaiselta myyjältä 80W autolaturin läppäriin ja sainkin 70W laturin. Yritin selittää myyjälle asiaa sähköpostitse että kyseessä oli väärä laturi, ts. myivät latureitaan väärillä tiedoilla. Myyjä ei kuitenkaan englantiani tajunnut vaan kirjoitti epäselvällä englannillaan että jos tuote on rikki niin minun pitää palauttaa se ja he lähettävät uuden tilalle. En nyt kuitenkaan alkanut lähettelemään 12€ kokonaishinnaltaan maksanutta laturia takaisin Kiinaan jo postikulujenkaan takia. Annoin sitten myyjälle negatiivisen palautteen väärän tuotteen johdosta ja hän vastasi samalla mitalla.
Vastaa Viestiin