Mantan jäähdytin
Mantassa ei liene suomimalleissa ole ollut koskaan kolmirivistä syyläriä vaikka korkki olisi missä. Ja taitaapa exoottisten maiden zyylärikin olla vain leveämpi (kuten gsissä.)On 2003-05-06 09:17, Realsanta wrote:
onko sulla pelkkää vettä syylärissä?
ja onko sulla kaksirivinen vai kolmerivinin syyläri? (2rivisessä korkki keskellä 3r korkki vasemmalla sivussa/vieressä)
kyllä mulla (todistettavasti) on sellainen kolmirivinen syyläri on konehuoneessa.
en usko että joku on sen avannut ja laittanut sinne yhden rivin lisää.
niin onhan noita muillakin nähty kiinni
!mutta tämä ei poista sitä että tämän näköisiä olis myös tehty kahdella rivillä tehty!
<font size=-1>[ This Message was edited by: Realsanta on 2003-05-11 09:46 ]</font>
niin onhan noita muillakin nähty kiinni
!mutta tämä ei poista sitä että tämän näköisiä olis myös tehty kahdella rivillä tehty!
<font size=-1>[ This Message was edited by: Realsanta on 2003-05-11 09:46 ]</font>
Mulla on kanssa todistettavasti ollut kummankinlaisia syylareita 3-rivisenä, tosin kaikkiin on tuo kolmirivinen kenno laitettu jälkeenpäin. Skoda on aivan oikeassa, ei ole alkuperäsiä 3-rivisiä syylareita Mantoissa/Asconoissa.On 2003-05-09 17:59, Realsanta wrote:
kyllä mulla (todistettavasti) on sellainen kolmirivinen syyläri on konehuoneessa.
>kyllä mulla (todistettavasti) on sellainen
>kolmirivinen syyläri on konehuoneessa.
>en usko että joku on sen avannut ja
>laittanut sinne yhden rivin lisää.
Kyllä se sun jäähdyttimes näyttää ihan 2-riviseltä (3-rivisessä kenno on huomattavasti paksumpi), ja mistä sä tiedät sun Vauxhallista että kuka siihen on joskus syylarin vaihtany, vai ootko joskus uutena ostanu Vauxhall Cavalierin Mantan sisustalla ja maskilla?
Mantassa ei todellakaan ole vakiona 3-rivistä jäähdytintä.
>kolmirivinen syyläri on konehuoneessa.
>en usko että joku on sen avannut ja
>laittanut sinne yhden rivin lisää.
Kyllä se sun jäähdyttimes näyttää ihan 2-riviseltä (3-rivisessä kenno on huomattavasti paksumpi), ja mistä sä tiedät sun Vauxhallista että kuka siihen on joskus syylarin vaihtany, vai ootko joskus uutena ostanu Vauxhall Cavalierin Mantan sisustalla ja maskilla?
Mantassa ei todellakaan ole vakiona 3-rivistä jäähdytintä.