poppia..
-
kumimuumi
- OCF Member

mimmosia hifi-kokoonpanoja ihmisillä on b-asconoissaan? mulla ei oo ku vanhojen kauttimien reikiä. hankintalistalla ois sit joskus md-soitin ja kovaäänisiä...
hattuhyllyllä 2kpl 6x9 ja ovissa isot 2-tiekajarit ei oikeen keränny kehuja..
<font size=-1>[ This Message was edited by: kumimuumi on 2002-05-24 15:43 ]</font>
hattuhyllyllä 2kpl 6x9 ja ovissa isot 2-tiekajarit ei oikeen keränny kehuja..
<font size=-1>[ This Message was edited by: kumimuumi on 2002-05-24 15:43 ]</font>
-
Kulmala
- 'Senator'

- Viesti:
Mulla on C-ascona. Siinä Sonyn ca750X hoitaa toistaiseksi ohjelmalähteen paikkaa (liikkeestä oli jus myyty JVC SH sarjan Mp3 soitin mutta eiköhän tuossa parin viikon päästä kun tulee uus malli siitä) kaiuttimina on Sonyn 6 1/2 Erillissarja sekä edessä että takana. matalat äänet ovat vielä autotallissa (Spl 12") vahvistinta uupuu.
Hankinta listalla olis Dragsterin Mid-Bassot.
MK
MK
................................
BMW E46 -02
BMW E46 -02
-
havericky
- 'Diplomat'

- Viesti:
Missä sulla on noi 6,5" midit? Mihin oot asentanut ne ja miten? Onko diskantteja? Jos on niin mihin oot ne asentanut?On 2002-05-30 13:59, Kulmala wrote:
Mulla on C-ascona. Siinä Sonyn ca750X hoitaa toistaiseksi ohjelmalähteen paikkaa (liikkeestä oli jus myyty JVC SH sarjan Mp3 soitin mutta eiköhän tuossa parin viikon päästä kun tulee uus malli siitä) kaiuttimina on Sonyn 6 1/2 Erillissarja sekä edessä että takana. matalat äänet ovat vielä autotallissa (Spl 12") vahvistinta uupuu.
-
kumimuumi
- OCF Member

mulla ois jotain ton tyyppistä kans mielessä.. sanottiin vaan ettei kannata laittaa 6x9 taakse vaan jotkut pienemmät ja eteen diskantit ja 6½ oviin yms. taitaa vaan olla toi b-ascoonan kojelauta vähän pienen puoleinen isompi kajareita ajatellen.. mimmosia kokemuksia/mielipiteitä löytyy jalkatilaan asennetuista kovaäänisistä tai suppasista?On 2002-05-24 21:04, Asconisti wrote:
Mulla on asconassa hattuhyllyllä 6x9 (tosin ei paikoillaan, vielä) edessä kakstie kaiuttimet (en muista tarkkaa kokoaa) ja kontissa 12" elementti ja vahvistin koteloon ruuvattuna. Et tommosta tässä vaiheessa, suunnittelun alla uus järjestelmä näyttöineen päivineen.
muuten, onko jollain tapaa subbarikohtaista että onko kotelo enemmän littana suorakaiteen vai tasaisen kuution muotonen? vai onko sillä mitään väliä? kotelo tietysti mahollisimman pieni mielellään..
ruma ascona | mätä volvo | luotettava susuki
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla
00:43 < ShaquaR_> CIH nostaa aina kankea
19:42 <@Keme> nähdä CIH ja kuolla
-
Kulmala
- 'Senator'

- Viesti:
Missä sulla on noi 6,5" midit? Mihin oot asentanut ne ja miten? Onko diskantteja? Jos on niin mihin oot ne asentanut?
midit on ovien taka laidassa, ei tosiaan mikään hyvä paikka diskantit on alkuperäis paikkojen päällä, kaksipuoleisella teipillä, midit olis tarkoitus tulla kickpaneleihin mutta saas nähdä miten käuy kun olivat loppuneet joutuu vissiin ostaan toiset midit mutta 3-tie sarja edessä ei olis yhtään hassumpi, kun tuo basso on niin takana ovessa.
MK
midit on ovien taka laidassa, ei tosiaan mikään hyvä paikka diskantit on alkuperäis paikkojen päällä, kaksipuoleisella teipillä, midit olis tarkoitus tulla kickpaneleihin mutta saas nähdä miten käuy kun olivat loppuneet joutuu vissiin ostaan toiset midit mutta 3-tie sarja edessä ei olis yhtään hassumpi, kun tuo basso on niin takana ovessa.
MK