tulipa vaan yhtäkkiä mieleen että mulleppa on sanottu kahdesti samanpäivän aikana poliisien toimesta että lähditkö karkuun...
aamulla ensin kemissä lehtokadulla kun menin töihin ja pyöräytin auton risteyksestä toisen suuntaan ja ajoin parkkiin 50 metriä päähän.(pääsi helpommin lähtemään kun tiesin että kaupunkiin päin pitää mennä kohta)
ampuivat perään ja himoissaan selittämään että lähditkö karkuun..
mä tietenki että en ku menen tohon rakennukseen töihin...
no kirjottivat sitten kirjallisen huomautuksen että oli siinä 45km/h ku rajotus oli 40...
no toinen sit sattu olhavassa kun siinä on 80 alue koulun jälkeen aika pitkään niin tietekin ku oli kiire ni tuli vähän polkastua siin ja tuli sivari vastaan ja tutkas no kohta tulee ihna poliisimondeo vastaan ja pyöräyttää villkuja no pysähtdyin tien reunaan ja jäin katsomaan että eikös ne tuukkaan sieltä odotelin kotvan. ku ne sammutti vilkut ja ei tullu sieltä niin jatkoin matkaa ku oli vieläki se samainen kiire. meni reilu 5 km ni alko näykyyn että joku tulee sopivan lujaa takaa ja sit kohta olikin poliisimondeo siin takapuskurissa kiinni ja kohta pysäyttään...
no taas tuli että lähikkö karkuun??
no mä että, no en, ku ette tullut sieltä ni aattelin että se ei ollu mulle vaan jollekki toiselle ja ku olis vähän kiirekki...
no se oli sillä selvä se mut sakon kirjoituksessa vielä meinasivat unohtaa kaikki mun tiiot pois siitä...
kävi kysyyn puhnumeron ku olin jo autossa menossa...
että semmosii
on toki joskus kevari aikana tultu selittään että etkö nähnyt tuota liikennemerkkiä kun ajoit tänne(uimaranta, liikennemerkki oli ajokielto).
mä siihen että näin mutten välittäny oikeen..
poliisi siihen tietenki että no miksi et??
mä siihen että ku ei siitä välitä kukaan muukaan ja autohan(korjaan voorti)tuo on teilläkin.
lähti maija muuten nopeesti siitä...
<font size=-1>[ This Message was edited by: veksu on 2003-05-09 15:00 ]</font>