Jay_S kirjoitti:Kaitzu onko sulla ollut tapana ilmoitella kun rahat ovat tulleet sinulle? Itse taisin olla viimeinen joka rahat siirsi joten toivottavasti kerkeävät sinulle. Torstai kun on vielä pyhäkin.
No ite pistin aamulla rahat meneen,mulla pankkina nordea mut ainakin pankissa sano että ennen klo 16 kun pistää ni näkyy seuraavana päivänä toisen pankin tilillä.
No en sitten ainakaan viimeinen ollut, itse maksoin siis eilen illalla myöskin Nordeasta.
No eiköhän ne perjantaiksi kerkiä.
Saa vähän lisävaloa pimeyteen
MUUTAMA HENKILÖ ON SAANUT POSTIA(yv), ELI KAIKKI TARKASTAMAAN POSTINNE!!! Tarkennuksena että kaikki ketjuun kirjoittaneet voivat tarkkailla postiansa, jos ei postia ole tullut niin silloin asia ei ole koskenut juuri sinua!! Nimet jätetty tarkoituksella mainitsematta...
Joo tilaus on menny eteenpäin, toivotaan että jouluksi kerkeää. Varmuudella ei uskalla sanoa, tahtoo jouluruuhkat ym. tavaroiden kulkuun vaikuttaa joten toivotaan parasta.
EDIT: Ja tuli oltua reissunpäällä muutama päivä ja ei joka päivä nettiin päässy...
Juuh kiva että olet saanut meneen tilauksen, jotkut ne vaan jaksaa nähdä vaivaa muitten puolestakin. Nyt sitten jäädään innolla odottamaan että pääsee taas asentelemaan
Laitan tonne etusivulle sit tietoa koska tilaus saapuu suurinpiirtein suomeen/mulle niin jokainen sit voi suunnitella omat hommansa sen mukaan. Saa nähdä kerkeekö jouluksi, joulukiireet vaivaavat myös Kiinanpäässä joten viivästyksiä voi ilmetä niin siellä kuin täälläkin päässä..
Toivotaan kuiten parasta, itsekin olin ajatellut pukinkonttiin heittää tosta yhden sarjan mutta tiedä sit miten käy...