parkkilukon poistaminen
-
KimmoToikka
- 'Kadett'

http://www.tommisbillet.com ja muistaakseni maksaa n.25 euroa
Onko teillä käynyt mielessä sellainen
asia että jos ottaa sen pakkilukon pois.
"mulla A-veccu"
Eli sen koko härdellin niitten muoviripustuksien kanssa, niin mulla jää sellainen ohut pitkä keppi näkyviin.
Pahvista tein mallia sinne kepin juureen sellaisen kuin ferrarissa on.
Sit tekee sen esim. hapiksesta.
eli vaihde ei voisi mennä väärään paikkaan kun se tavallaan "pakotetaan" oikeean loveen.
Mitäs tästä tuumitte!!

<font size=-1>[ This Message was edited by: jmoilanen on 2003-05-06 11:15 ]</font>
asia että jos ottaa sen pakkilukon pois.
"mulla A-veccu"
Eli sen koko härdellin niitten muoviripustuksien kanssa, niin mulla jää sellainen ohut pitkä keppi näkyviin.
Pahvista tein mallia sinne kepin juureen sellaisen kuin ferrarissa on.
Sit tekee sen esim. hapiksesta.
eli vaihde ei voisi mennä väärään paikkaan kun se tavallaan "pakotetaan" oikeean loveen.
Mitäs tästä tuumitte!!

<font size=-1>[ This Message was edited by: jmoilanen on 2003-05-06 11:15 ]</font>
-
KimmoToikka
- 'Kadett'

Vaihdoin pari viikkoa sitten GSi-Karvaani konehuoneen vaihdevivuston väljyyden takia ja samalla muutin hieman vipusuhdettakin.Kepin etu/taka-suuntainen liike pieneni hieman,ajatuksena olisi tehdä "evo2-versio" myöhemmin kesällä.Tuo lyhentäjä on helppo tehdä itsekkin, jos vaan rälläkkä ja hitsikone on edes jollain tavalla hallinnassa.Kyseistä lyhentäjää myydään myös kaupallisestikkin, hinta oli muistaakseni jossain 50e luokkaa.On 2003-05-08 23:15, Janne T wrote:
kukaan muuten asennellu vaihdevälin "lyhentäjiä" ooppeliin? tai löytyykö yleensäkään kuvia moisista härveleistä netistä?