mikähän soittimeen tuli???
mulla on pioneer 1300r cd soitin ja teki eilen semmoisen jutun että kun laitoin soittimen päälle niin alkoi naksutus kuulumaan soittimesta eikä mitään kuulunu...ja sama naksuminen kuului myös kaijuttimista.joku aika meni ku ihmettelin niin alkas soitin haiseen ihan helvetisti palaneelta-->soitin revittiin irti ja piuhat poikki...ja soitin oli ihan törkeen kuuma.
en keksi mitään paikkaa missä vika voisi olla...
olisko kellään mitään vinkkejä,vai heitänkö samantien mukuloille leikkikaluksi=)
en keksi mitään paikkaa missä vika voisi olla...
olisko kellään mitään vinkkejä,vai heitänkö samantien mukuloille leikkikaluksi=)
Kyllä sieltä on selvästi toimintasavut karanneet....
Oliko virtajohdossa sulaketta? Minulla vuonna kivi ja paperi paloi yksi automankka, kun en uskonut sulakkeen jatkuvan palamisen olevan merkki jostakin. Vaan touhuun kyllästyneenä vaihdoin sulakkeen tilalle rautanaulanpätkän.
Meinas karata toimintasavut koko auton sisustuksesta.....
Oliko virtajohdossa sulaketta? Minulla vuonna kivi ja paperi paloi yksi automankka, kun en uskonut sulakkeen jatkuvan palamisen olevan merkki jostakin. Vaan touhuun kyllästyneenä vaihdoin sulakkeen tilalle rautanaulanpätkän.
Meinas karata toimintasavut koko auton sisustuksesta.....
Volvo V70 D5 -02
Opel Zafira 1.8 -99
Opel Zafira 1.8 -99
Ei mulla ole mitään Volvoa vastaan, mutta koska olet viimeksi nähnyt Opelin merkissä nuolen? 
Noita postauksia voi muuten muokata jälkeenpäinkin jos tulee avauduttua väärälle ihmiselle
Noita postauksia voi muuten muokata jälkeenpäinkin jos tulee avauduttua väärälle ihmiselle
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
- Wannabecalibra
- Minut on bannattu!