Jube-setä kirjoitti:Mitä helevettiä?!?!![]()
![]()
![]()
Nyt siellä farkussakin on jo punakantinen mutkakone! Sairasta!
Kadett D HB & Caravan LET *Farkun uudelleen rakennus s.20->*
- jeffgordon
- 'Senator'

- jeffgordon
- 'Senator'

Kyyllähän näitä tullaan näkemään liikenteessä vielä, farkku tulee aivan ympärivuotiseksi käyttöautoksi, pätkä jää tod. näk. kesäautoksi, mutta sekin osallistuu täysillä kesän tohinoihin, ens kesäks pitäs senkin olla levee koppasella koneella. Ainakin OCF:iin pyritään tuleen molemmilla, ja jos Kalajoella jotain kadunmiehen tms. päiviä tulee ni sinne. Saa tulla nykäsemään hihasta ja jututtaan jos jossain näkee!levanen kirjoitti:Erittäin asiallistaToivottavasti näkis nämä jossain joskus.
Kadett D Caravan 16v Turbo
Kadett D Caravan 20XE
Kadett D Caravan Berlina Voyage 1.6S
Kadett E Cabrio
Vectra A GT 16V
Kadett D Caravan 20XE
Kadett E Cabrio
Vectra A GT 16V
- S.Eskman
- OCF Yhteyshenkilö

- Jäsennumero: 0385
Milläs ajattelit saada katsastettua tuon Suomen rekisteriin?
Itse olen kuolannut samanlaista pakettia oman biilin keulalle jo pitkään, mutta tuossahan menee tehorajat yli.
Deen maksimitehohan on 20% säännöllä 132hv.
Corsa a 1.8 16v -90 "Corsikka" , Kadett d GTE -84 "Irmscher",Vivaro a 2.0 cdti -10,
Sisu/Kiitokori asuntobussi -73 "SisuPussi"
Sisu/Kiitokori asuntobussi -73 "SisuPussi"
Just kun kerkesin kehumaan niin joutuu jo kysymään että meinaatkos oikeesti laittaa tuon koneen tuon näkösenä noin siistiin konehuoneeseen
? Eikös sekin nyt kannattaisi hifistellä samalla muualtakin kuin vain venakopan osalta? Eikä mitään selityksiä ettei se juurikaan näy sieltä... 
Todennäköisesti väärässä.
- jeffgordon
- 'Senator'

138hv on tuo raja. Ja tuohan tehdään ihan oikeastikin OHC:n lohkoa käyttäen, ja vielä aluksi NE:n moottorin ohjauksellakin, joten eiköhän sieltä se 137hv saada irti!s.eskman kirjoitti:
Milläs ajattelit saada katsastettua tuon Suomen rekisteriin?
Itse olen kuolannut samanlaista pakettia oman biilin keulalle jo pitkään, mutta tuossahan menee tehorajat yli.
Deen maksimitehohan on 20% säännöllä 132hv.
Kadett D Caravan 20XE
Kadett E Cabrio
Vectra A GT 16V
Kadett D Caravan 20XE
Kadett E Cabrio
Vectra A GT 16V
- jeffgordon
- 'Senator'

omega16T kirjoitti:Just kun kerkesin kehumaan niin joutuu jo kysymään että meinaatkos oikeesti laittaa tuon koneen tuon näkösenä noin siistiin konehuoneeseen? Eikös sekin nyt kannattaisi hifistellä samalla muualtakin kuin vain venakopan osalta? Eikä mitään selityksiä ettei se juurikaan näy sieltä...
Kadett D Caravan 20XE
Kadett E Cabrio
Vectra A GT 16V
Kadett D Caravan 20XE
Kadett E Cabrio
Vectra A GT 16V
- jeffgordon
- 'Senator'

Etummainen ei meinaakkaan sopia Vectrasta, ei ainakaan ne mitä mulla on ollu! Vectrassa alumiininen joka tulee runkopalkin alle, paljon pitempi ja menee siis liian alas. Laatikon korvista etummainen passasi suoraan, takimmaisesta joutui pultin reikiä tekemään ovaaliksi. C Asconan peltinen etukorva (ilmeisesti 2.0) passaa melkein suoraan, kampitunnistimelle pitää tehdä tilaa.teukka77 kirjoitti:Eikö vanhat koneen korvat sovi? Mulla on moottorin kannake 2.0 vectrasta ja laatikon takimmainen 1.6 d-mallista ja laatikon etumainen 1.3
Kadett D Caravan 20XE
Kadett E Cabrio
Vectra A GT 16V
Kadett D Caravan 20XE
Kadett E Cabrio
Vectra A GT 16V
- jeffgordon
- 'Senator'

Äh, tätä mitään madalleta, täähän on mamman kauppakassi/ koira-auto..!gse70 kirjoitti:Tee nyt samalla säädettävät tolppien yläpäät jos iskee halu madaltaa niin on vähän pitojakin, kun pyörän saa oikeaan asentoon.
Kadett D Caravan 20XE
Kadett E Cabrio
Vectra A GT 16V
Kadett D Caravan 20XE
Kadett E Cabrio
Vectra A GT 16V
jeffgordon kirjoitti:Etummainen ei meinaakkaan sopia Vectrasta, ei ainakaan ne mitä mulla on ollu! Vectrassa alumiininen joka tulee runkopalkin alle, paljon pitempi ja menee siis liian alas. Laatikon korvista etummainen passasi suoraan, takimmaisesta joutui pultin reikiä tekemään ovaaliksi. C Asconan peltinen etukorva (ilmeisesti 2.0) passaa melkein suoraan, kampitunnistimelle pitää tehdä tilaa.teukka77 kirjoitti:Eikö vanhat koneen korvat sovi? Mulla on moottorin kannake 2.0 vectrasta ja laatikon takimmainen 1.6 d-mallista ja laatikon etumainen 1.3
En 100% varma ole onko se munkaan vectrasta mutta näin sanottiin kun ostin koneen et on vectrasta . siinä on se kampitunnistimen kolo valmiina