Ei siinä mitään TÜV-todistuksia tarvitse olla, TÜV on vain Saksalainen yksityisyritys joka noita rojuja testailee. Pitää siis olla laput joista ilmenee että sarja soveltuu kyseiseen autoon, ja usein se lappu on haettu juuri TÜV:ltä, mutta ei sen tarvitse olla juuri sieltä.On 2003-05-07 15:49, Opelix wrote:
Alustasarjasta täytyy olla TüV-hyväksyntätodistus
mitä maksaa...
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
Mulla maksoi alustan muutoskatsastus 25€,normikatsastuksen yhteydessä.
Ainoa asia mistä inssi mainitsi,liittyi todistukseen nelipyöräsuuntauksesta joka tuli tehtyä Bilialla,että siinä pitäisi olla tekijän allekirjoitus ja nimenselvennys,minä siihen että ??? ,jonka jälkeen inssi mutisi,niin toisaalta kun tää on tyyppihyväksytty auto niin ei vättämättä tarvitse allekirjoitusta...
Mites tähänkin nyt sitten suhtautuisi
Ainoa asia mistä inssi mainitsi,liittyi todistukseen nelipyöräsuuntauksesta joka tuli tehtyä Bilialla,että siinä pitäisi olla tekijän allekirjoitus ja nimenselvennys,minä siihen että ??? ,jonka jälkeen inssi mutisi,niin toisaalta kun tää on tyyppihyväksytty auto niin ei vättämättä tarvitse allekirjoitusta...
Mites tähänkin nyt sitten suhtautuisi