Tummennusta...

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
soppa
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja soppa »

Millaisilla kalvoilla olette laittaneet ikkunat tummiksi?? Mitkä tummenus prosentit vielä viranomaiset hyväksyvät?? Minkähän hintaisia ne suunnilleen ovat?
Astra G sport 2.0 16v
rasmus
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja rasmus »

etusivuikkunat (ei saa laittaa mitään)
takasivuikkunat (saa laittaa niin tummaa kuin löydät)
takaikkuna (niin tummaa kuin löydät jos autossasi on sivupelit) hinnat jos teet itse kalvot 25€ ylöspäin.. ja jos käytät ammattilaista niin 150€ ylös päin.. joku viisaampi korjatkoon jos olen väärässä.. itse kuitenkin kalvottanut itse ja hinta jää noin 50€ nurkille kaikki lasit!!
Vectra B2 caravan
salex
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja salex »

Llumarin kalvoilla on tullut kalvoiteltua, kalvo jota pääasiassa käytän on sävyltään Charcoal, eli hiili. Hiilen sävyisiä kalvoja on tullut laitettua etusivuikkunoihin 35% ja 50% tummuudella, joista ei ole poliisit ja katsastus-sedät sanoneet mitään. Nyt tuli hankittua uutta kalvoa Blue Titanium, joka on sinistä, mutta peilaa todella paljon. Auringon valossa kalvo näyttää melkein peilikavolle, josta näkyy sinistä sävyä, illalla kalvo näyttää mustalle. Tuo kalvo läpäisee valoa 32%, joten auton sisällekin näkee hyvin tietyistä kulmista. Tällä viikolla minulle tulee uutta kalvoa, UV Blocker, joka on ollut Saksan myydyin kalvo tänä keväänä. UV Blocker on punertavan ruskeaa, läpäisee valoa 14%, tuo kalvo estää 100% haitallisen UV-valon läpipääsyn ja antaa todella hyvän lämmön suojan, todella hyvä kalvo esim. farmareissa, jossa halutaan suojata lapsia ja eläimiä.
Salex Hifi-Tuning
www.salex.info
salex@salex.info
044-2921236
keltainenankka
'Admiral'
'Admiral'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja keltainenankka »

surffaappa tmi juhalustigin sivuille http://www.juhalustig.fi

Erinomaiset sungardin kalvot ja pätevä jätkä tekemään!

Muista tinkiä hinnasta!
0500_Ascona
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja 0500_Ascona »

Sungardin kalvot maksaa maahantuojalla 12€/metri, sain tilaisuuden hakea itse kalvot ja yx teippiäijä laitto ne kiinni: yhteensä 130€ (VW Golf IV variant)
Se nyt vaan on siistiä olla minä!
veecuilija
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja veecuilija »

Juha Lustig tekee hyvää jälkeä, se kalvotti kaverin B Ompun. Itse kävin laitattamassa kalvot A Vectraan Salex Hifi-Tuningilla, joka teki melkein parempaa jälkeä kuin Lustiggi, koska se sai ottamaan myös rasterointiin kiinni.

<font size=-1>[ This Message was edited by: veecuilija on 2003-05-08 11:46 ]</font>
Vastaa Viestiin