Onko kukaan tummentanut onnistuneesti
takasivu ikkkunoita.
Kokeilin vaan,mutta ne pienet takaikkunat on joka suuntaan kuperat eli 3D.
Yritin kuumailmapistoolilla vaan ei oiken toiminu.Oletteko tehneet monesta palasta vai taivuttaneet kalvon lämmöllä?
Vähä sekava.Liekkö ne sivulasit yhtä hankalat vai onko ne vain yhteen suuntaan kuperat.
Olen tummentanut takalasit Vectrasta kalvolla, ja ne on "mukavat" laittaa. Ilman lämmitystä niitä ei saa siististi yhdellä palalla. Kun lämmittää, ja käyttää oikeanlaista kalvoa (esim. 3M, SunGuard) niin onnistuu. Itse tein 3M:n kalvolla, ja tuli tosi hyvä yhdellä palalla.
On 2003-05-06 18:44, mke wrote:
kyllähän tohon ihan tavallinen kalvokin taipui
Minä kokeilin ensin jotain halpakalvoa ja se ei taipunut sitten millään. Ei muuta kuin kauppaan hakemaan 3M:n kalvoa, ja alkoi onnistumaan. Voihan noita kalvoja olla erilaisia. Itse ostin sitä 3M kalvoa Pintaväristä.
On 2003-05-06 19:16, Kyntäjä wrote:
Eikös nää "laatu" kalvot oo paksumpia joten kestää lämmittää.
Esimerkiksi halvat kalvot on tehty upottamalla kalvo väriin, mutta kalliimmat kalvot ovat tehty useammasta kalvosta päällekkäin, jonka takia ne ovat paksumpia. Esim. Llumarin kalvoissa, joita minä käytän, niin niissä on kalvon välissä ohut metalli verkko, jonka takia kalvo kutistuu lämmittäessä pituus suunnassa 7%.