Mun piti saada eka metalliversio eilen mutta se piirros oli viallinen. Pakokanavat oli auki, mä korjasin ne, mutta tossa tallilla tänään kattelin että eihän ne pakokanavat ookkaan suorat alareunasta vaan niissä on semmonen kyhmy. Vai onko niitä erilaisia?. Täytyy tässä koittaa ehtiä vähän muokkaan sitä, mutta varmaan menee ens viikkoon.Toxic kirjoitti:Privaan vaan sähköpostiosotetta ni laitan tulemaan.. Koittakaa nyt joku tehdä se käytännössäkin niin tiedän, että osuiko mitotukset kohdalleen.. Paperille tulostin 1:1 ni ainakin näytti osuvan hyvin kohdalleen.. Mut metalli on vähän eri asia.ventora kirjoitti:valmistuko se laipan piirros?xev
XE pakosarjan laippa?
ne nystyrät on ihan tarkotuksella suorat. Tällöin se lisäilmapumppu ei toimi joka ei katsastuksessa haittaa mitään jos katot mun viestit läpi niin kyselin sitä täällä foorumilla jossain vaiheessa. Sen takia aloin ylipäätään tuota piirrosta tekemään et halusin tuon nystyrän pois. Tuo, ettei pakokanavat olleet "kiinni" niin ei kyllä ollut tarkoituksellista..:/pecu_83 kirjoitti:Mun piti saada eka metalliversio eilen mutta se piirros oli viallinen. Pakokanavat oli auki, mä korjasin ne, mutta tossa tallilla tänään kattelin että eihän ne pakokanavat ookkaan suorat alareunasta vaan niissä on semmonen kyhmy. Vai onko niitä erilaisia?. Täytyy tässä koittaa ehtiä vähän muokkaan sitä, mutta varmaan menee ens viikkoon.Toxic kirjoitti:Privaan vaan sähköpostiosotetta ni laitan tulemaan.. Koittakaa nyt joku tehdä se käytännössäkin niin tiedän, että osuiko mitotukset kohdalleen.. Paperille tulostin 1:1 ni ainakin näytti osuvan hyvin kohdalleen.. Mut metalli on vähän eri asia.ventora kirjoitti:valmistuko se laipan piirros?xev
A Vectra 2.0 16v X20XEV
B Omega 2.5 td X25DT
F Astra 1.6 X16SZ
B Omega 2.5 td X25DT
F Astra 1.6 X16SZ
http://www.autodwg.com/dwg-viewer/Lille kirjoitti:vaihdoin .dwg:ksi eikä auennut. Ilmoitti vaan et tuntematon muoto
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2
pistä dxf niin toimiiLille kirjoitti:Jarno: ??
Tuolla on cad-katseluohjelma, mut missä muodossa se ohc16-20.txt oikeasti on?
eli mikä pääte siihen pitää vaihtaa?
Ja miks ei aukee sit ihan AutoCAD:ssä?
joo tossa xev- laipassa oli näköjään muutakin häsmää kuin ne pakoaukot auki, enkä oo ite kerenny piirtään ollenkaan, eka laippa oli tänään poltossa mut se meni vituiks.. täytyy koittaa vähän viilailla, kyl se siitä kun vaan ehtisis...
Menikö pahastikin pieleen? Ois se kiva itekin tietää, et mikä vika siinä oli niin vois koittaa korjata.pecu_83 kirjoitti:pistä dxf niin toimiiLille kirjoitti:Jarno: ??
Tuolla on cad-katseluohjelma, mut missä muodossa se ohc16-20.txt oikeasti on?
eli mikä pääte siihen pitää vaihtaa?
Ja miks ei aukee sit ihan AutoCAD:ssä?
joo tossa xev- laipassa oli näköjään muutakin häsmää kuin ne pakoaukot auki, enkä oo ite kerenny piirtään ollenkaan, eka laippa oli tänään poltossa mut se meni vituiks.. täytyy koittaa vähän viilailla, kyl se siitä kun vaan ehtisis...
A Vectra 2.0 16v X20XEV
B Omega 2.5 td X25DT
F Astra 1.6 X16SZ
B Omega 2.5 td X25DT
F Astra 1.6 X16SZ
Nyt löytyy korjattu versio. Pakoaukon kanavat ovat nyt yhtenäistä viivaa eli eivät voi olla enää "auki" ja reunatkin tein yhtenäisestä viivasta. Laittakaa pm:ään sähköpostiosoitetta ni laitan taas tulemaan jos on kiinnostusta.pecu_83 kirjoitti:ulkoreunan pyöristys-säteet ja niiden yhtymäkohdat aiheutti jotain kimpoilua.Toxic kirjoitti:Menikö pahastikin pieleen? Ois se kiva itekin tietää, et mikä vika siinä oli niin vois koittaa korjata.
A Vectra 2.0 16v X20XEV
B Omega 2.5 td X25DT
F Astra 1.6 X16SZ
B Omega 2.5 td X25DT
F Astra 1.6 X16SZ
Ei se ollu siitä kiinni että olis ollu enään auki mikään, vaan vissiin ne 2 eri suuntaisen pyöristyssäteen yhtymä kohdat. Mutta jos teit sen ulkoreunankin kokonaan uusiks niin lähetä ihmeessä mulle se uus versio. Kyllä tää tästä pikkuhiljaaToxic kirjoitti:Nyt löytyy korjattu versio. Pakoaukon kanavat ovat nyt yhtenäistä viivaa eli eivät voi olla enää "auki" ja reunatkin tein yhtenäisestä viivasta. Laittakaa pm:ään sähköpostiosoitetta ni laitan taas tulemaan jos on kiinnostusta.pecu_83 kirjoitti:ulkoreunan pyöristys-säteet ja niiden yhtymäkohdat aiheutti jotain kimpoilua.Toxic kirjoitti:Menikö pahastikin pieleen? Ois se kiva itekin tietää, et mikä vika siinä oli niin vois koittaa korjata.
Laitoin jo torstaina sen sun sähköpostiin minkä mulle aikasemmin ilmoitit. Tarkasta:)pecu_83 kirjoitti:Ei se ollu siitä kiinni että olis ollu enään auki mikään, vaan vissiin ne 2 eri suuntaisen pyöristyssäteen yhtymä kohdat. Mutta jos teit sen ulkoreunankin kokonaan uusiks niin lähetä ihmeessä mulle se uus versio. Kyllä tää tästä pikkuhiljaaToxic kirjoitti:Nyt löytyy korjattu versio. Pakoaukon kanavat ovat nyt yhtenäistä viivaa eli eivät voi olla enää "auki" ja reunatkin tein yhtenäisestä viivasta. Laittakaa pm:ään sähköpostiosoitetta ni laitan taas tulemaan jos on kiinnostusta.pecu_83 kirjoitti:ulkoreunan pyöristys-säteet ja niiden yhtymäkohdat aiheutti jotain kimpoilua.Toxic kirjoitti:Menikö pahastikin pieleen? Ois se kiva itekin tietää, et mikä vika siinä oli niin vois koittaa korjata.
A Vectra 2.0 16v X20XEV
B Omega 2.5 td X25DT
F Astra 1.6 X16SZ
B Omega 2.5 td X25DT
F Astra 1.6 X16SZ