Tein mittariston uusiksi, nyt näkyy kaikki tarpeellinen samalla vilkasulla.
Ostin vähän isomman turbonkin Holset HX40 60/65 T4 ar1.00 pakopesällä.
Konekin tehdään aivan uusiksi, kampiakseliksi tulee 85mm iskulla oleva, kiertokanget tulee Po-Metallilta, Männiksi tulee Ross merkkiset 96mm tai 97mm ja kansi 2.4:sen. Puristukset tulee asettumaan noin 7.8:1.
Minä sanoisin, että 2.4L seipäät kestää ottaa sen 500 heppaa ilman mitään pelkoa. Tietenkään ei pidä nakututtaa konetta, koska ei siellä kestä ne kalliimatkaan kuin jonkun sekunnin pitempään.
Meinasitko ottaa 600hp:n tehoja, kun olet tuollaisen raskaankaluston lietson hankkinut? Vai myytiinkö se sulle tyyliin" 1.3-3.0L?
Peränjatkehan sulla ensimmäiseksi tilttaa, kun saat rengasta vähänkin pitämään. Ettei nyt vaan oltas metsästämässä suuria dynotehoja..?
kosunen kirjoitti:Minä sanoisin, että 2.4L seipäät kestää ottaa sen 500 heppaa ilman mitään pelkoa. Tietenkään ei pidä nakututtaa konetta, koska ei siellä kestä ne kalliimatkaan kuin jonkun sekunnin pitempään.
Meinasitko ottaa 600hp:n tehoja, kun olet tuollaisen raskaankaluston lietson hankkinut? Vai myytiinkö se sulle tyyliin" 1.3-3.0L?
Peränjatkehan sulla ensimmäiseksi tilttaa, kun saat rengasta vähänkin pitämään. Ettei nyt vaan oltas metsästämässä suuria dynotehoja..?
Kyllä mie olin tietonen tuosta turbosta miten se toimii..
Peränjatke häviää poikkeen ku vaihdetaan volvon 740perä, jonka saa asentaa Juvonen tossa ens vuoden alkupuoliskolla. On alustavasti puhuttu tuosta vaihto hommasta.
Opel ascona vm80 2.54tic
Opel vectra vm07 2.8v6 turbo