kadett c ex1,9E(nyt 20se) -76 -leikkaa ja liitä projekti-
Tuosta tulee varmaan uusi evo säädettävällä jakopäällä, ennen kuin ehtii tulla vaihtoväli täyteenomega16T kirjoitti:No tulihan se sieltä kun vähän potkii...tuo ylempi ratas sen paljastaa kun siinä on se pienempi ratas kaverina. Monenkohan neliön välein tolla mahtaa olla vaihtoväli?telwin kirjoitti:Olisko ketjut ja rattaat C30SE...
Mut alkaa pikkuhiljaa näköjää olee jo vehkeitäki millä jalostaa leluja. Ei ollenkaa paha. Mulle ja kaikkia tollasia konehia...
jep, aika hyvä heitto.CTi kirjoitti:HahahJaH kirjoitti: Tuosta tulee varmaan uusi evo säädettävällä jakopäällä, ennen kuin ehtii tulla vaihtoväli täyteen![]()
Tää oli päivän paras. Voi mennä hyvillä mielin nukkumaan.
Mut alkaa pikkuhiljaa näköjää olee jo vehkeitäki millä jalostaa leluja. Ei ollenkaa paha. Mulle ja kaikkia tollasia konehia...
Alkaa olla lähes kaikki vermeet haalittuna...ei oikeestaan puutu kuin pylväspora ja siitäkin on tallikavereiden kans ollu vähän suunnitelmia hankkia sellainen. Yks parhaista mulla olevista vehkeistä peltihommiin on tuo sähköinen peltileikkuri millä saa leikattua melkein minkä muotoisia paloja haluaa eikä tarvii kuunnella rälläkän meteliä aina. Menee aina 3 millin peltiin saakka.
Todennäköisesti väärässä.
Millainen tuo peltileikkuri on. Laita joskus kuva, jos viitsit. Itse en ole nähnyt kuin honkkarin paineilmaleluja merkkiä Yama sekä kaverilla (iv-asentaja), verkkovirtakäyttöisen leikkurin, joka irroittaa suiroa, ei siis nakerra sirpin mallista jätettä. En ole kysynyt enkä pyytänyt työnäytöstä, että olisko se pystynyt ok 1.25 peltiin. Todennäköisesti kyllä, kun se menee kierresauman ylikin suht ok.omega16T kirjoitti:jep, aika hyvä heitto.CTi kirjoitti:HahahJaH kirjoitti: Tuosta tulee varmaan uusi evo säädettävällä jakopäällä, ennen kuin ehtii tulla vaihtoväli täyteen![]()
Tää oli päivän paras. Voi mennä hyvillä mielin nukkumaan.
Alkaa olla lähes kaikki vermeet haalittuna...ei oikeestaan puutu kuin pylväspora ja siitäkin on tallikavereiden kans ollu vähän suunnitelmia hankkia sellainen. Yks parhaista mulla olevista vehkeistä peltihommiin on tuo sähköinen peltileikkuri millä saa leikattua melkein minkä muotoisia paloja haluaa eikä tarvii kuunnella rälläkän meteliä aina. Menee aina 3 millin peltiin saakka.
Noita peltileikkureita löytyy ainakin Makitalta: http://www.makita.fi/fi/Tuotteet/?intPr ... egoryID=60 ja Boschilta: http://scaptocs.bosch-pt.com/boptocs-sc ... ri&x=0&y=0
Keep up the good work
Keep up the good work
Kai ne reiät mitkä kesällä sinne leikkasin, olis jollakin peitettävä...tosin ei niitä paljon kehtaa levittää kun käytän tota omaa ripustusta.gse70 kirjoitti:Tuleeko kadettiin uudet takasisälokasuojat? Penskana tuli aina ihmeteltyä V8:sta hienoja takalokareita, joissa näkyi kontista katottuna jäykistepokkaukset! Kai semmoset on kadettiinkin väännettävä?
Todennäköisesti väärässä.