Pk-seutu aluemiitti: su 18.1.
Kyllä, 18.11. Näppihäiriö...Jari79 kirjoitti:siis onko toi 18.11 ..?Jarno kirjoitti:Nyt kun toi Karting Kunkku kisa on julkistettu niin mennäänkö 18.10. ajamaan?
Kello 17.00 vai aikaisemmin siten että mennään viideksi ABC:lle?
mites, ooteko miettinyt tota kunkkujuttua täälä pk-seudulla... itsellä olis mielenkiintoa lähteä
Oli puhetta viimeks Kehä-Kessalla että mentäis ajamaan porukalla.
Sitä tossa nyt yritin kysellä että olisiko porukkaa ensi sunnuntaina lähdössä vai pitääkö mennä yksin.
Vectra-A Turbo 4x4 -94 - Irmscher Omega C40 V8 - Astra-G OPC Caravan - Corsa-C OPC - Opel Antara 3.2
-
-Petsku-
- OCF Member 2016
- Viesti:
Kertokaas Helsinkiläiset mitä tekemistä Hesas on? Pitäs tulla parinviikon päästä sinne työkeikalle pariks viikoks ja iltaisin saattaa olla tekemisen puutetta 
Yks ongelma on kyllä se etten edes tiedä mistä päin Helsinkiä firma varaa mulle huonee, mut pääsehän paikallis liikenteellä kulkemaan
Toisella viikolla saatan jopa tulla autolla.
Yks ongelma on kyllä se etten edes tiedä mistä päin Helsinkiä firma varaa mulle huonee, mut pääsehän paikallis liikenteellä kulkemaan
No kyllähän täällä sulle tekemistä järkätään. Tuut ainakin joku ilta meille kylään ja loput illat sitten kaupungin humussa-Petsku- kirjoitti:Kertokaas Helsinkiläiset mitä tekemistä Hesas on? Pitäs tulla parinviikon päästä sinne työkeikalle pariks viikoks ja iltaisin saattaa olla tekemisen puutetta
Yks ongelma on kyllä se etten edes tiedä mistä päin Helsinkiä firma varaa mulle huonee, mut pääsehän paikallis liikenteellä kulkemaanToisella viikolla saatan jopa tulla autolla.
Omega-B 4.0 24v & Omega-B2 2.5 nokileka
Joo ja jos poikkeet täällä niin siinäkin voi saada yhden illan kulumaan... tosin tänne ei pääse ratikalla niinkuin Maxille vaan tänne pitää tulla bussilla jos ei autolla ole liikenteessä...MAX kirjoitti:No kyllähän täällä sulle tekemistä järkätään. Tuut ainakin joku ilta meille kylään ja loput illat sitten kaupungin humussa-Petsku- kirjoitti:Kertokaas Helsinkiläiset mitä tekemistä Hesas on? Pitäs tulla parinviikon päästä sinne työkeikalle pariks viikoks ja iltaisin saattaa olla tekemisen puutetta
Yks ongelma on kyllä se etten edes tiedä mistä päin Helsinkiä firma varaa mulle huonee, mut pääsehän paikallis liikenteellä kulkemaanToisella viikolla saatan jopa tulla autolla.
Kyllä täällä ajan saa kulumaan
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70
Otat remppavaatteet mukaan ja tulet tallille, kyllä sielä aina tekemistä löytyyy. Löydän sulle puuhaa moneksi illaksi-Petsku- kirjoitti:Kertokaas Helsinkiläiset mitä tekemistä Hesas on? Pitäs tulla parinviikon päästä sinne työkeikalle pariks viikoks ja iltaisin saattaa olla tekemisen puutetta
Opel Manta B R6 "i300"
Opel Manta B 2.4 "i400"
Opel Manta B 2.4 "i400"
-
-Petsku-
- OCF Member 2016
- Viesti:
No johan sitä tekemistä alkaa löytymäänkimikkis kirjoitti:Otat remppavaatteet mukaan ja tulet tallille, kyllä sielä aina tekemistä löytyyy. Löydän sulle puuhaa moneksi illaksi-Petsku- kirjoitti:Kertokaas Helsinkiläiset mitä tekemistä Hesas on? Pitäs tulla parinviikon päästä sinne työkeikalle pariks viikoks ja iltaisin saattaa olla tekemisen puutetta