G astraa ostamassa/asiaa

Keskustelua Opeleista
Vastaa Viestiin
Astrax Sport
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja Astrax Sport »

B-Na kirjoitti:
E Partanen kirjoitti:
B-Na kirjoitti: tolla varustelutason nimellä ei ole ollut enää pitkiin aikoihin mitn tekemistä auton urheilullisuuden kanssa.
Paremmin sivutukea antavat penkit, 20mm matalampi alusta ja valkoiset mittaripohjat ovat juuri niin paljon urheilullisuutta kuin mitä tarvitsen tavallisessa käyttöautossa. Kilpa-autot ovat erikseen.
eli kun 1.6 litraiseen astraan laittaa valkopohjaisen mittarin ym. on se mielestäsi urheilullinen?

nojoo, käsityksiä ja mielipiteitä on erilaisia.
Oma astrani on Sport varusteilla.Ja kyllä mun mielestä se on "Sportisempi" kuin pappa-malli.
F-Astra sportissa tosin oli parempi alusta...tai sit toi mun alkaa olemaan "mukavasti ajettu" :)
Ja tosiaan en nyt puhu että siitä tulisi ureheiluautoa vaan perus versiosta sporttisempi...

Eihän noilla mittariella mitään urheiluauto tee...mutta onhan ne paremman näköisete ku mustat, ainakin omasta mielestä.

Onko sun mielestä joku vanha jenkki esim. Oldsmobile Delta 88 jossa on V8 mylly ureheilullinen vaikka siinä on heppoja enemmän kun monessa "urheilullisessa" opelissa?

nojoo, käsityksiä ja mielipiteitä on erilaisia.
*Astra H Sedan -08*
Omenalimu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Omenalimu »

TEPE kirjoitti:Eli passaako coupen puskuri sedaniin ja vastaus siihen, että HELPOSTI :lol:
http://teeharju.dnsalias.net/jaa_tiedos ... 007328.jpg
Ai että nyt sä sen sitten teit :) koskas coupen etupuskuri tulee? Hyvä että sä toteutat ton idean, niin ei mun sitten tarvii enään ruveta. Eiks tääkin idea ole laitettu ilmoille varmaan 4-5 vuotta sitten.
Ei muuta kun jatka TEPE samaan malliin. Jokos sulla on auto tuolla projektit puolella?
Irmscher DTM Edition Coupe -03
TEPE
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja TEPE »

Omenalimu kirjoitti:
TEPE kirjoitti:Eli passaako coupen puskuri sedaniin ja vastaus siihen, että HELPOSTI :lol:
http://teeharju.dnsalias.net/jaa_tiedos ... 007328.jpg
Ai että nyt sä sen sitten teit :) koskas coupen etupuskuri tulee? Hyvä että sä toteutat ton idean, niin ei mun sitten tarvii enään ruveta. Eiks tääkin idea ole laitettu ilmoille varmaan 4-5 vuotta sitten.
Ei muuta kun jatka TEPE samaan malliin. Jokos sulla on auto tuolla projektit puolella?

No juu koitetaan nyt vähän räpeltää :) En minä ilmeisesti coupen etupuskinta siihen laitakkaan. Laitamma jonkun muun ;) Maskiststa vois päätellä ;)

Kuva

Laitan auton projektipuolelle kunhan kerkeän :)
Minkä mä sille mahdan...sellast se elämä on!
Omenalimu
'Diplomat'
'Diplomat'

Ai hitto alkaa näyttämään hyvälle :) jokos on alustasarja tilattu? suosittelen -60/-40 satsia.
makedeus
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja makedeus »

Ite oon ostamassa oman työpaikan automyynnistä G Astraa X20XEV Sport -99, KW alusta sarja, 17/16" alut, 195tkm, peltisarja ym..

Nyt oon "koeajellu" pari päivää ja olen todella tyytyväinen autoon (ainakin a vectran jälkeen) :lol:

-(z)-
Seat Leon TS 1.8T
Caddy mk1 1.9td
Golf III
TEPE
'Senator'
'Senator'

Omenalimu kirjoitti:Ai hitto alkaa näyttämään hyvälle :) jokos on alustasarja tilattu? suosittelen -60/-40 satsia.
En mää vielä oo alustasarjaa miettinyt. Ehkä keväällä. Ehkä joku 40mm madallus tulee.
Omenalimu
'Diplomat'
'Diplomat'

TEPE kirjoitti:
Omenalimu kirjoitti:Ai hitto alkaa näyttämään hyvälle :) jokos on alustasarja tilattu? suosittelen -60/-40 satsia.
En mää vielä oo alustasarjaa miettinyt. Ehkä keväällä. Ehkä joku 40mm madallus tulee.
Kokemus omasta astrasta, LAITA 60/40
Zafira
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Zafira »

Mistäs löytäisin roiskeläpät eteen ja taakse?
Matzi
OCF Member
OCF Member

Viesti Kirjoittaja Matzi »

Motonet myy etuläppiä ja merkkiliikkeestä löytyy sitten molempia.
Omenalimu
'Diplomat'
'Diplomat'

TEPE: hetkinen tumma optiikka valot edessä? mites takana? vakiovalot, pysy niissä. Vaikka sinähän sitä rakennat, mutta jos yhtään miestä tunnen niin varmaan takavalot pysyy vakioina.

Edit: vai hämääkö toi kuva vaan mun silmää.
Pinohiiri
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Pinohiiri »

Zafira kirjoitti:Mistäs löytäisin roiskeläpät eteen ja taakse?
Juuri hain GM: orkkis läpät motonetistä ~18e. :)
TEPE
'Senator'
'Senator'

Omenalimu kirjoitti:TEPE: hetkinen tumma optiikka valot edessä? mites takana? vakiovalot, pysy niissä. Vaikka sinähän sitä rakennat, mutta jos yhtään miestä tunnen niin varmaan takavalot pysyy vakioina.

Edit: vai hämääkö toi kuva vaan mun silmää.

Niin no siinähän kävi sitten näin kun minä niin niistä tummaoptiikkavaloista pidän.....

Kuva
Kuva

Takavaloista on yks kiinnostava keskustelu menossa mutta siitä sitten myöhemmin lisää. Mitään lexustuninghirvityksiä ei tule ja se on varma :) Ja pärjääpähän noilla vakiovaloillakin :)
Zafira
'Diplomat'
'Diplomat'

Kuin paljon Sport on muita versioita matalampi?
E Partanen
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja E Partanen »

Kirjoitin tuossa hiukan ylempänä, että 20mm. Varmaksi en tiedä, mutta jostain sen olen päähäni saanut.

Tässä aika hyvä tietopaketti Astrasta:

http://www.ajovalo.net/Mallit/Opel_Astra_98.htm
Zafira
'Diplomat'
'Diplomat'

Sokee :oops:
Vastaa Viestiin