Kyllä niillä Calibrankin valoilla näkee hyvin jos on umpiot hyvässä kunnossa. Kyllä ne alkaa autossa ku autossa himmenee ajan myötä, varsinkin ku puhutaan 8-15 vuotta vanhoista autoista. Mun tapauksessa oli edellinen omistaja käyttänyt 100W polttimoita sillä seurauksella että, heijastinpinnat oli palanut ja muovi/ kumiosat sulaneetMania kirjoitti:ite oon kans takunnu calibran valojen kans... EI VAAN NÄE! nyt on ajovaloina jotku +20% ja pitkinä on 100W, eikä silti meinannu näkyä...sitte laitin sinne puskurin sisään lisärit niin johan rupes näkymään!
No, ihka uudet umpiot hankittiin ja lyötiin kiinni. Pistettiin alkuun ihan tavalliset Philipsin H1:t ja kyllä muuten niillä näkee
Tuli vielä testattua tieliikenteeseen hyväksyttyjä 55W plasmapolttimoita joilla sai vielä paremman valon ( valkoisemman ).
Saakos mistään vielä tieliikenteeseen hyväksyttyjä Xenon- sarjoja? Käsittääkseni ei ( vai muistanko väärin? ). Ja eikös ne xenonit vaatisi mm. automaattisen ajovalojen säädön ja pesurit?TJT kirjoitti:Itse olen harkinnut joittenkin jälkiasennus xenonien hommaamista.
Vaikkei olisikaan E-hyväksytyt,niin tuskin paljoa vastaantulijoita häikäisisi normaali H4 enempää,kun nuo nykyiset on melkein sama kuin parkit päällä ajelisi.
Ei muuta ku hankitte uudet umpiot keulaan