Sitä vähän arvelinkin. Onkos tuo Facet Red Top kuinka kallis?? Yhdestä paikasta löyty 100e. Onko toi hinta minkälainen? Saako jostain halvemmalla? Eipä toi 100e nyt paha pumpusta ole jos tuo on hyvä laitos.
pelikaani kirjoitti:Sitä vähän arvelinkin. Onkos tuo Facet Red Top kuinka kallis?? Yhdestä paikasta löyty 100e. Onko toi hinta minkälainen? Saako jostain halvemmalla? Eipä toi 100e nyt paha pumpusta ole jos tuo on hyvä laitos.
tuotto 151 litraa eli riittää yli 200 heppaan asti, mulla oli halvempi saksalainen pumppu joka veti paineet nolliin kun kiekat meni yli 5000
kaveri piirissä noita fasetteja hajonnu aika monta,omasta paloi käämi poikki. kaverillekkin lautamäki suositteli kilpuriin jotain muuta. itse poltin joskus teininä kansipahvin 130 hv tehoilla vakiopumpulla.
Carter on toinen mikä vois olla hyvä, ei ole kyllä siitä mitään kokemusta.? Mutta minun tietääkseni nuo facetit on kyllä hyviä, enkä ole kuullut niitten särkyvän ja käytetään paljon kilpakäytössä. Itselläkin ollut kaasareitten kanssa. Muistaa vaan sen pumpun kanssa puhtauden, eli suodatin ennen pumppua ettei pääse imemään paskaa. Se särkee kyllä pumpun kuin pumpun. Se noin 100E on asiallinen hinta siitä facetista.
Carterit on ihan jees eikä mitsubastakaan ole itellä huonoja kokemuksia vaikka sitäkin on moitittu paskaksi. Joskus ne tunnit tulee täyteen merkillä kuin merkillä. Tähän hätään ei tule muita merkkejä mieleen kuin hugo(tai joku sellainen) mitä en suosittele.