grz kirjoitti:Ota sedan, paremman näköinen kuin farkut ja muut.
G astraa ostamassa/asiaa
itellä farkku z16xe-koneella ja 116tkm lasissa.
Pakokaasujen merkkivaloa se vilautteli (egr vaiheessa...?) ja tänään alkoi polttelemaan moottorin valoa (huomenna pajalle)
mutta muuten hyvä ajaa ja hiljanen. Kulkee ku pien perkele...
eikä vie paljon (työmatka-ajoa palojoelta jumboon jotain alle 7l/100km)
Pakokaasujen merkkivaloa se vilautteli (egr vaiheessa...?) ja tänään alkoi polttelemaan moottorin valoa (huomenna pajalle)
mutta muuten hyvä ajaa ja hiljanen. Kulkee ku pien perkele...
kylTEPE kirjoitti:Kyllä mää ainakin tykkäsin tuosta sedan mallista sen muodon vuoksi. Onhan se vakiona vähän pappamalli mutta ei se paljoa tarvi kun on jo vähän nuorekkaamman näköinen
http://memimage.cardomain.net/member_im ... 6_full.jpg

Vectra C Estate -07
Itse tässä just pohtinut, että voiko tuosta sedanista saada nättiä. Mutta nähtävästi voiTEPE kirjoitti:Kyllä mää ainakin tykkäsin tuosta sedan mallista sen muodon vuoksi. Onhan se vakiona vähän pappamalli mutta ei se paljoa tarvi kun on jo vähän nuorekkaamman näköinen
[KUVA]
Itse kanssa harkitsemassa että g astran hommaan. 1.8 tai 1.6 kone kiinnostaa, mutta noita 1.8 tuntuu huonommin myynnissä olevan. Joku viisaampi voisi kertoa mitä kannattaa erityisesti tutkia autosta kun sitä lähtee katsomaan. Kyllähän nuo ruostekohdat (joita ei järin näissä g astroissa taida olla) osaa sieltä katsoa, mutta olisi kiva tietää mihin muuhinkin kiinnittää huomiota.
http://www.automaa.fi/vinfo.asp?osio=&vid=SYO112 Tuommoinen yksilö olisi täällä Hämeenlinnassa myynnissä. Ihan fiksulta vaikuttaa päällisin puolin, tuskin kyllä on enää siinä vaiheessa myynnissä kun saan nuo rahat kasaan, mutta..
Sitten kun vielä löytyisi semmoinen sopivasti laitettu versio jolla kehtaisi ajella sen aikaa ennen kuin saa lisää rahaa auton laittoon
Tuo ensimmäinen sedan oli 1.6 16v myllyllä ja siinä ei oikeastaan ollut muuta vikaa kuin pikkasen oli voimaton, mutta kyllä silä kerkesi ihan hyvin auton ohi eli ei se kuitenkaan niin laiska ollut. Yhden asian huomasin kun kävimme Etelässä reissun farkku 1.6 8v g astralla oli se, että on se 8V mylly paljon vääntävämpi kuin tuo 16v mylly. Eli jos on 1.6 tarjolla 8V koneella, niin osta ennemmin se. On varma kone ja kulkee iloisemmin(minun mielipide). 1.8 on jo 16v mylly eli niissä on niitä perus ecotekin ongelmia joista on täällä jo paljon spekuloitu. Luulen ma, että ei taida, enää sellaista vikaa olla mitä ei tällä foorumilla olisi tavalla jos toisella käsitelty eli aina löytyy ratkaisu "jos" on ongelmia
1.8 on jo ihan riski kone ja sillä kyllä kerkeää. Mielestäni 2.0 koneen ero 1.8 ei ole niin mahottoman suuri muuta kuin silloin, kun on paljon painoa kyydissä. Voin kyllä kertoa, että se 1.6 8v astra veti kyllä hienosti vaikka ostettiin Vantaan IKEA melkein tyhjäksi ja sullottiin se sinne farkkuun sisälle
Ei muuta ko rohkeasti vaan astra kaupoille
Ja eikai nämä astrat ruostu 
Minkä mä sille mahdan...sellast se elämä on!
-
E Partanen
- 'Admiral'

Minäkään en varsinaisesti etsinyt kakslitrasta, mutta kun kohdalle sattui sopiva, niin hyvähän se on. Ei haittaa, jos on pari vuotta vanhempi ja vähän enemmän ajettu kuin mitä vastaava 1.6 samaan hintaan. Sattui vaan olemaan Caravan, mutta sekään ei haittaa, kun on Sport. Kun on kerran Sportin penkissä istunut, niin tavallinen ei enää tunnu miltään.
Sedaniahan ei saanut suomessa koskaan sport versiona(mistäkähän johtuu
) Mutta ainahan voi ostaa kolaroidusta 4 ovisesta HB sport mallista sisustan ja asentaa ne sedaniin. Menee ihan ns. heittämällä sedaniin. huomenna paljasta pari kuvaa mitä saimme mun sedaniin tehtyä 
-
E Partanen
- 'Admiral'

E Partanen kirjoitti:Kerro mistä johtuu. Farmaria kuitenkin sai Sporttina, vaikka ko. korimallia harvemmin näkee kilparadoilla.TEPE kirjoitti:Sedaniahan ei saanut suomessa koskaan sport versiona(mistäkähän johtuu)
Sedan mallithan on luokiteltu 90 luvun loppupuolella jo pappamalleiksi
tolla varustelutason nimellä ei ole ollut enää pitkiin aikoihin mitn tekemistä auton urheilullisuuden kanssa.E Partanen kirjoitti:Kerro mistä johtuu. Farmaria kuitenkin sai Sporttina, vaikka ko. korimallia harvemmin näkee kilparadoilla.TEPE kirjoitti:Sedaniahan ei saanut suomessa koskaan sport versiona(mistäkähän johtuu)
"Haista hurri vittu" - Lurttinen