Takapuskin on vecussa aika korkeella.. niinku koko alsuta yleensäkin tuntuu olevan.. (nimimerkillä calibraan -40mm madalliksella tottunut)
Itseä eniten tuon oman Saksan mallisenkin korisarjassa ketuttaa tuo että sivuhelman ja takapuksimen alareunat on ihan eri tasolla... ja toisekseen sekin että tuo vectran profiili takaa katsottuna leveää alaspän ja sitten puskurin alareuna tulee iihan liian ylös niin tulee jotenki hassun näkönen.. Itelläkin vaan sen mallinen puskin ettei oikeen sovi mikään tuninglipare tuohon saksan sportin korisarjaan... Takapuskimiakaan farkkuun ei juuri taida löytyä?
Kuvausta ja arttia: juhakarjalainen.com
Rx8 HighPower, Jeep Grandi WH,
EXÄT: -04 9-3 Aero Cabrio, -03 S60 2.5T AWD, -02 Vectra 2.2 dti Sport OPC, -01 Astra 2.0 T Bertone Coupe, -01 Peugeot 406 coupe v6, 2x Calibra (95 ja 93)
Janne M kirjoitti:Mun mielestä tuo B2 takapuskuri on muodoiltaa ihan tyylikäs, joten se saa mulle kelvata. Mua ei oikein napostele nuo puskurinjatkeet tms.
Jees, eli nyt näyttääkin, että helmoiksi tulee alkuperäiset uudet Steinmetzit... Nuohan ovat myös aika miedot, hieman tylsemmät kuin Irmelit mutta astetta paremman näköiset kuin B2-malliset.
Janne M kirjoitti:Jees, eli nyt näyttääkin, että helmoiksi tulee alkuperäiset uudet Steinmetzit... Nuohan ovat myös aika miedot, hieman tylsemmät kuin Irmelit mutta astetta paremman näköiset kuin B2-malliset.
Ihan hyvät nekin on, ei vakiotkaan loppupeleissä kauheen pahat. Eiköhän vectrasta hyvä tule, väri on ainakin pirun hyvä...tuu näyttään josku.
Lallevihtinen kirjoitti: Ihan hyvät nekin on, ei vakiotkaan loppupeleissä kauheen pahat. Eiköhän vectrasta hyvä tule, väri on ainakin pirun hyvä...tuu näyttään josku.
Nuo Steinmetzit oli halvemmat kuin vakio B2-malliset tai Irmelit Briteistä.
Tarvii tulla näytille jahka saisin nuo irto-osat joskus maalautettua...
Takakaariakin pitäisi alkaa hitsaamaan jossain vaiheessa.
Janne M kirjoitti:Nuo Steinmetzit oli halvemmat kuin vakio B2-malliset tai Irmelit Briteistä.
Tarvii tulla näytille jahka saisin nuo irto-osat joskus maalautettua...
Takakaariakin pitäisi alkaa hitsaamaan jossain vaiheessa.
No täälähän ne värjäytys samalla... Ei vaan on maalattavaa ihan tarpeeks...
Ajattelin tässä lähipäivinä vedellä koevärin tuohon etupuskuriin, todennäköisesti tarvii vielä lasipesurin reikien kohtia kiittailla.
Etu- ja takajarrut tuli tehtyä lauantaina "pohjolan tallissa" pilkkihaalarit päällä, äijämeininki.
Noita Steinmetzin helmoja mallailin paikoilleen ja en voi muuta sanoa, että ei voisi istua paremmin paikoilleen! Tarvii suostutella Lallevihtinen värjäämään noi loput osat niin saisi joskus tuon kulkineen valmiiksi.
Kauan kestikin, muta nyt olisi uusille ajovaloille hommattuna liittimet. Luomet kun saisi värjättyä niin voisi asennelle noi umpiot paikoillensa... Lisäksi ajotietokoneen näyttö tuli hankittua, ja jopa täysin toimiva.
Janne M kirjoitti: Lisäksi ajotietokoneen näyttö tuli hankittua, ja jopa täysin toimiva.
Vittu olikin väärällä liittimellä, eli 98 ja uudemmista joten ei mulla käynytkään. Jos joku moista tarvii, niin mulla olisi jouten. Siniset ledit vaihdoin mittaristoon, ajotietokoneeseen vaihdan vasta kun moisen toimivan (ja ennen kaikkea sopivan) kapistuksen löydän.
Puskureita ja kylkilistoja tullut kittailtua ja hiottua, osat menossa näillä näkymin maalaukseen vielä tämän vuoden puolella. Josko ennen töihin palaamista osat saisi paikoilleen? Eli hommaa olisi tiedossa ihan riittävästi.
...taidan tästä mennä jatkamaan kittailua. Kuinkas hienolla paperilla tuo filleri kannattaa hioa?
Janne M kirjoitti: Lisäksi ajotietokoneen näyttö tuli hankittua, ja jopa täysin toimiva.
Vittu olikin väärällä liittimellä, eli 98 ja uudemmista joten ei mulla käynytkään. Jos joku moista tarvii, niin mulla olisi jouten. Siniset ledit vaihdoin mittaristoon, ajotietokoneeseen vaihdan vasta kun moisen toimivan (ja ennen kaikkea sopivan) kapistuksen löydän.
Puskureita ja kylkilistoja tullut kittailtua ja hiottua, osat menossa näillä näkymin maalaukseen vielä tämän vuoden puolella. Josko ennen töihin palaamista osat saisi paikoilleen? Eli hommaa olisi tiedossa ihan riittävästi.
...taidan tästä mennä jatkamaan kittailua. Kuinkas hienolla paperilla tuo filleri kannattaa hioa?
Filleriä itse hion 320 tai 400 paperilla. Tosin menee tukkoon aika helpolla.
Millä nuo kylkilistat ovat kiinni kun tuntuu ettei ketään oikein tiedä