- Rusko Motorsport -
Ampera - Range Rover Sport - Audi A5 - Vectra 2.8T - Omega XEV Turbo - Monza M50
Napadynotys, säädöt ja vaikka turbotuksetkin Tampereella, kysy!
oisko mitenkään mahdollista saada noita yleiseen jakoon?? ite etsin myös xe:n pakolaippaa ja cih 2,2 imulaippaa, mutta ei oo löytyny. piirsin sitten ite 2,2 imulaipan, nyt tarvis leikata semmonen että pääsis mallaan ja kattoon tarviiko piirustusta hioa vielä. jos joku sais laitettuu ne vaikka tänne sivustolla (ja vaikka ne opeltunersin sivuilta löytyvät kanssa) niin mä voin lähettää ton oman tekeleeni kans.
pecu_83 kirjoitti: ite etsin myös xe:n pakolaippaa
Nii ja sit sä tarviit vielä xev:n piiroksenkin
pah! unohdin jo että xev:n laippahan mun piti hommata eikä xe:n älä hätäile, kyllä mä sen piirrän jos en mistään löydä. Juho M-P:ltä sainkin jo xe:n kuvan
Toxic kirjoitti:Itsekin olen jo alottanu ton xev laipan piirtämisen autocadilla.. Varmaankin ens viikkoon kyl menee, että on valmis..
Mikäs on tilanne? Mä en edes alottanu kun sä rupesit huuteleen tekeväs niin aattelin vaan sulta rosmoilla jos pistät jakoon??
Piirros ois valmis. Nyt tarttis enää toteuttaa piirros käytännössä, että tiedän sopiiko laippa paikalleen. Eli laita vaikka yv jos itse saat kokeiltua sen nopeammin kuin minä.. Työntömitalla ja tavallisella mitalla oon noita mittaillu niin vähän pelottaa, että onko 100% sopiva.. Mut joo.. Laita yv jos haluut piirrustuksen:) En mene takuuseen sopivuudesta vaikka mahdollisimman tarkkaan olenkin mitannut.
A Vectra 2.0 16v X20XEV
B Omega 2.5 td X25DT
F Astra 1.6 X16SZ
ventora kirjoitti:valmistuko se laipan piirros?xev
Privaan vaan sähköpostiosotetta ni laitan tulemaan.. Koittakaa nyt joku tehdä se käytännössäkin niin tiedän, että osuiko mitotukset kohdalleen.. Paperille tulostin 1:1 ni ainakin näytti osuvan hyvin kohdalleen.. Mut metalli on vähän eri asia.
A Vectra 2.0 16v X20XEV
B Omega 2.5 td X25DT
F Astra 1.6 X16SZ