Niinpäs muuten onkin. Aika hyvin näyttää Hullu-ukko pysyvän kärjen joukossa, kun on nyt viidentenä kunniataulukossaap85 kirjoitti:Kaikkien pitää varmaan odottaa että pääsevät tasolle 5 ensinDexi kirjoitti:Tuli tehtyä ukko kakkos servullekin ja nimellä dexi pelaan sielä. Laittakaahan nyt joku OCF kilta pystyyn, niin olis ainakin vielä ensimmäinen perustettu kilta, kun vielä ei näyttäis olevan kiltoja
Gladiatus
Olin tossa kanssa ekana jossain vaiheessa. vois vaikka keretä vitos levelille yön aikana niin voi vaikka perustaa killan. eihän sitä jaksa mennä nukkuun kun kerran on synttäritkin. tuli kyllä juhlittua niitä jo lauantaina muttei vähä juhlinta pahaa tee. kattokaa aamulla jos on perustettu kilta ettei kukaan vaan tee uutta. jos kerkeen niin laitan pystyyn killan samalla nimellä kun vanha.
Ihan mahotontahan tota on pelata.. Oonko mä noussu liian nopeeta vai mitä helv...
Oon nyt lv11 ja kokoajan tulee haastoo.. Jotku 3 lvl korkeemmalla olevat pyyhkii persettä meikäläisellä, ja kaikki rahat nussittu mitä paskaa lapioimalla oot saanu.
Esim tälläsiä - Maratasi
Voima 34
Taito 54
Ketteryys .. (rummutusta) .. 72
Yleiskunto 30 (pitäny varmaan vähän nostaa tätäkin ni ei ala henki vinkumaan parin lyönnin jälkee)
Ja karisma 54
Suojavarustus 679
Ja ettei nyt liian tiukaks menis ni ase tekee vaan 19-22 vaurioo..
Mun statsit on melkeinpä niin että paras on melkein sama kun ton huonoin.
Muut pellervot listaan tähän, ni saatte käydä hakemassa mun killingit kiertoon:
ara
jami97 (sällin statsit on naurettavat, mutta sit kun kattoo suojavarustuksia, ni alkaa miettimään että onkohan nuo ihan pelaamalla hankitut..)
sipe14
Maratasi
KeisariDodo
V***u kun v*****aa.
Oon nyt lv11 ja kokoajan tulee haastoo.. Jotku 3 lvl korkeemmalla olevat pyyhkii persettä meikäläisellä, ja kaikki rahat nussittu mitä paskaa lapioimalla oot saanu.
Esim tälläsiä - Maratasi
Voima 34
Taito 54
Ketteryys .. (rummutusta) .. 72
Yleiskunto 30 (pitäny varmaan vähän nostaa tätäkin ni ei ala henki vinkumaan parin lyönnin jälkee)
Ja karisma 54
Suojavarustus 679
Ja ettei nyt liian tiukaks menis ni ase tekee vaan 19-22 vaurioo..
Mun statsit on melkeinpä niin että paras on melkein sama kun ton huonoin.
Muut pellervot listaan tähän, ni saatte käydä hakemassa mun killingit kiertoon:
ara
jami97 (sällin statsit on naurettavat, mutta sit kun kattoo suojavarustuksia, ni alkaa miettimään että onkohan nuo ihan pelaamalla hankitut..)
sipe14
Maratasi
KeisariDodo
V***u kun v*****aa.
-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

- VecculiOoppeli
- OCF Member 2017
Muuta killan kuvaus vähemmän provosoivaksi ja lisää vaikka profiiliisi, että olet minun (Jope-OCF) suojeluksessa, niin luulisi menon hieman rauhoittuvan. Tosin tuon jälkeen sulle voi tulla haastetta +30 lvl ukoiltaXciD kirjoitti:Ihan mahotontahan tota on pelata.. Oonko mä noussu liian nopeeta vai mitä helv...
Oon nyt lv11 ja kokoajan tulee haastoo..
Luulisin, että myös muut tarjoavat tarpeen tullen auttavaa kättä
mun piti vaan käydä kattoo sun statistiikat.. sieltä etsi pelaaja.. hitto se haastoki sut, ja meinas kuolo tulla. lolJope kirjoitti:Muuta killan kuvaus vähemmän provosoivaksi ja lisää vaikka profiiliisi, että olet minun (Jope-OCF) suojeluksessa, niin luulisi menon hieman rauhoittuvan. Tosin tuon jälkeen sulle voi tulla haastetta +30 lvl ukoiltaXciD kirjoitti:Ihan mahotontahan tota on pelata.. Oonko mä noussu liian nopeeta vai mitä helv...
Oon nyt lv11 ja kokoajan tulee haastoo..
Luulisin, että myös muut tarjoavat tarpeen tullen auttavaa kättäMeillä kun ei taida pahemmin olla kavereita tuolla
^ Höhöö
Tuohan on kuin suoraan meikän alkupään otteluista, kun joku razori tms. kävi tökkimässä

Ihme päivä, kun omat käyneet 2 kertaa tökkimässä
Edittiä:
Ai niin, Mirokin halusi nähdä mun speksit ja taisihan tuo ne nähdäkinNimi Osumapisteitä Elinvoima
XciD 0 1
Jope-OCF 276 353
Ihme päivä, kun omat käyneet 2 kertaa tökkimässä
Edittiä:
Tuo tuli areenalla vastaan. Toivottavasti helpottaaMiro.Simounen kirjoitti:Reiz3r
tuommone levelin 30 mulgero ol käyny nollaamassa mut.. todella ilkeetä
Jope-OCF 340 410
Reiz3r 251 454
Jope-OCF on ryöstänyt: 1.446 Gold
-
J.Toivanen
- 'Diplomat'

-
Miro.Simounen
- OCF Member 2017