rengas-online.com & camskill.co.uk & reifenversand.com
Hyvin toimi ainakin omalla kohdalla tuo rengas-online. Tilasin Nankang NS-2:set SU pari viikkoa sitten. Seuraavana päivänä tuli sähköposti, että tilaus vastaanotettu ja luvattiin seuraavalle MA eli viikon toimitusaika. MA joskus klo 14 aikaan itellan äijät koputti ovelle ja kanto renkaat sisään. Ei kyllä moitittavaa palvelusta ollenkaan.

Sama. Eilinen oli päivä jolloin lupas toimittaa ja eilen tuli. Toimii....hapa11 kirjoitti:Ja taas kerran toimi niinkuin pitikin. Eli 23 päivä tuli tilaus vahvistus ja toimitus aika oli tänään, kello 10 ne olikin jo oven takana käynyt...
Opel Meriva OPC
Opel Corsa B
Opel Zafira MetroSport (Sold)
Opel Astra G Sport Caravan (R.I.P)
Opel Corsa B
Opel Zafira MetroSport (Sold)
Opel Astra G Sport Caravan (R.I.P)
Itse tilasin renkaat rengas-onlinesta muistaakseni 30.8.2006 ja maksoin kaiken etukäteen. Soitin sinne, kun sitä tilausvahvistusta ei kuulunut, mutta ihan turhaan panikoin silloin. Asiakaspalvelia oli joku saksalainen nainen joka puhui ihan kohtuudella suomea. Tämä nainen lupasi lähettää sähköpostin missä ilmenisi renkaiden sijainti, joka oli sillä hetkellä Tanska. Sain tilausvahvistuksen 5.9 ja siinä kerrottiin arvioiduksi toimitusajaksi 11.9. Oikeat renkaat tuli (Marangoni Zeta Linea 205/45 R16 87W XL) niin, että ensin tuli 2 kpl ja loput kaksi pari päivää myöhemmin. Eli lopullinen toimituspäivä muuttui hieman, mutta ei haitannut ohjausta, koska renkailla ei ollut kiire. Renkaiden hinta oli silloin 303,60€. Tyytyväinen olen tämän kokemuksen perusteella palveluun ja hintoihin.
Ite ostin paikallisesta continental premiumcontact2 renkaat eilen, alle pantuna 457€. Samat kumit ois maksanu rengasonlinestä 424€ ja sitten ois pitäny vielä paikalliselle maksaa asennuksista joten kalliimaksi ois menny ja vaiva päälle.
Ei kannata automaattisesti luottaa että halvimmaksi tulee tuolta tilata, aina pitää vertailla ensin.
Ei kannata automaattisesti luottaa että halvimmaksi tulee tuolta tilata, aina pitää vertailla ensin.
Omega Sedan B2 Limited 2.2 -03, Senator B CD 3.0-24v -92, Tigra A 1.6-v16v -00
Taas kerran tuli tilattua rengas-onlinesta satsi renkaita. Tällä kertaa kitkat: Kumho KW17 195/50 R15 82H asymmetric.
268eetua kohtuu hinta minusta
Tein tilauksen 8.10. ja luotolla kuittasin..
Vahvistus tuli 10.10.
Tuotteen lähetyspäivämäärä 10.10.
Toimituspäivämäärä (arvioitu): 16.10.
Postipate toi juuri renkaat terassille

268eetua kohtuu hinta minusta
Tein tilauksen 8.10. ja luotolla kuittasin..
Vahvistus tuli 10.10.
Tuotteen lähetyspäivämäärä 10.10.
Toimituspäivämäärä (arvioitu): 16.10.
Postipate toi juuri renkaat terassille
No ei kyllä halpaa ole, jos 14" kesärenkaat kustantaa 190€, ja tohon vielä vanteillelaitto+tasapainotus ainakin 30€ eli 220€ jäis. Nimim. itse ostin tänä kesänä ihan Suomesta Pirellin P5000 195/50R15 allelaitettuna ja tasapainotettuna 230€... Nokian 4 vuotta vanha kesärengasmalli ei kyllä tuohon hintaan enää nappaa, enkä usko että kenellekkään saa kaupattua tuohon 79,95€/kpl hintaan. Vaikka toisaalta harvoin on niin että Nokialaisessa hinta ja laatu edes kohtaisivat... Markkinoiden kalleimpia kyllä ovat, mutta minusta eivät ominaisuuksiltaan ole kuin keskikastia, siis kesärenkaat.
Mielipide on kuin persereikä. Meillä kaikilla on sellainen, ja meistä kaikista toisen sellainen haisee pahalta.
Totta turiset. Itsellenikään ei ole jäänyt hyvää käsitystä Nokianin kesärenkaista. Mutta Suomessahan Nokianlaiset maksaa samoja hintoja, kuin ihan oikeat merkirenkaat. Siihen nähden tuo 45,70 on aika vähän ja rengas-onlinessa samaan hintaan saa vain linglongeja.
Täkäläisessä mersukaupassa myydään samankokoisia kesärenkaita hintaan 37,90. Kyseessä on tietääkseni Continentalin omistaman Maborin renkaat. Ei vaan yhtään tiedä onko Maborit mistään kotoisin. Nokianin renkaita sentään näkee testeissä, joten kyseessä ei ole sika säkissä.
Täkäläisessä mersukaupassa myydään samankokoisia kesärenkaita hintaan 37,90. Kyseessä on tietääkseni Continentalin omistaman Maborin renkaat. Ei vaan yhtään tiedä onko Maborit mistään kotoisin. Nokianin renkaita sentään näkee testeissä, joten kyseessä ei ole sika säkissä.
kurttu
Kaverilla oli sunnyssa Maborit ja E-Carinaakin olen moisilla ajanut. Ei lainkaan huono valinta edulliseen käyttöautoon, kyllä nuo asiansa ajaa... Ja Keski-Pohjanmaalla asuvien kannattaa kysäistä kesärenkaita H. Nymanilta, itse olen pariin autoon tuolta hakenut ja aina on tullut halvemmaksi tai yhtä halvaksi kuin rengasonlinesta, esim. tosiaan tänä kesänä ne 195/50R15 Pirellit 230€ alle laitettuna ja tasapainotettuna, toissa kesänä Michelin Energyt 195/65R15 309€ samoin alle laitettuna ja tasapainotettuna. Näihin hintoihin verraten minusta 14" kesärattaat pitäis saada alta 200€ ihan täältä suomesta, ja varmasti saakin.
Mielipide on kuin persereikä. Meillä kaikilla on sellainen, ja meistä kaikista toisen sellainen haisee pahalta.
Gislavet
Sit ollaan sitä ylpeänä uuden mustan GTC:n omistaja ja käväisin hakemassa paikallisesta liikkeestä auton alle Gislavetit joita suosittelivat Contineltalien kanssa. Nokialaisten 4:sta tai 5:sta eivät suositelleet. Hintaki oli sen verran edullinen ettei tarvinnut tosissaan harkita tilaamista rengas-onlinesta, josta olen kuullut hyvää 
Katsellaan miten kumit toimii täällä pohjoisen olosuhteissa. Mainittakoon sen verran, että kitkat olivat edellisen auton renkaat ja kaupungissa ne ovat hengenvaaralliset vehkeet eritoten mukulakivellä kun pitoa ei ole yhtään. Pakkaskelillä kitkat ovat kyllä ehdottomat ja tietysti sulalla tiellä
Katsellaan miten kumit toimii täällä pohjoisen olosuhteissa. Mainittakoon sen verran, että kitkat olivat edellisen auton renkaat ja kaupungissa ne ovat hengenvaaralliset vehkeet eritoten mukulakivellä kun pitoa ei ole yhtään. Pakkaskelillä kitkat ovat kyllä ehdottomat ja tietysti sulalla tiellä
Onhan nuo isomman koon kesärenkaat hieman edullisempia tuolla ja löytyy sellaisiakin ihan OK merkkejä kuten Nankang jota ei suomesta saa lainkaan... Talvirenkaat ja etenkin nastoitetut on kyllä aika kalliita.
No kai sitä jostain saa mutta ei ny Ylivieskasta ainakaan saa... Ja onhan tuolla ihan eri luokkaa valikoimat ku normi rengasliikkeessä.Juhi kirjoitti:Ai ei saa suomesta ?m.k kirjoitti:... ja löytyy sellaisiakin ihan OK merkkejä kuten Nankang jota ei suomesta saa lainkaan...
sitä vaan tulee ihmeteltyä, minkä takia ihmiset tilaa noista verkko-kaupoista kuten "rengas-online" sitten niitä halvimpia mahdollisia nahkoja?
Itte oon muutamaan otteeseen rengas-onlinesta & autothekista tilannut -> ja en kyllä ikinä ota mitään nankang tyyppisiä gummeja.....
Mutta toki makunsa kullakin, ja jokainen ostaa haluamansa.
Itte oon muutamaan otteeseen rengas-onlinesta & autothekista tilannut -> ja en kyllä ikinä ota mitään nankang tyyppisiä gummeja.....
Mutta toki makunsa kullakin, ja jokainen ostaa haluamansa.
"Oli pimeä, pyysit savuketta - sanoit kai olevasi valokuvamalli. En muista nimeä, en muista osoitetta - sä olit minulle aivan liian kallis" - Gösta