Tollainen kuin Natzkuli on käynyt viimeyön aikana ryöväämässä multa melkein 10.000 Pistäkää pataan sitä ja kunnolla kun tulee vastaan!!! Pitää yrittää saada edes jonkun verran omia takaisin
Tuo saatanan apina vaan jatkaa tuota ryöstelyä, nyt se vei loputkin rahat. V*ttu et menee asenne. Eilen illalla en päässyt sitä muiluuttamaan, ilmoitti vain että soturi on juuri taistellut ja liian uupunut taistelemaan uudestaan ja pah!
Eli kaikki vaan pistämään pataan Natzkulia!
Volvo V90 D4 business momentum -17
Opel Insignia GrandSport -18
Opel Astra K 1.6T -18
Ford Transit Custom -16
Kadett E Modena flash -88
VecculiOoppeli kirjoitti:
Joo, heti kun on se 30 000 kunniaa. No ei vaines, itellä ei oo mitään havaintoa että onko kukaan edes hakenut kiltaan ku ollut nyt pitempään jo tuo 1 paikka (nyt siis 2) vapaana...Johnny?
Muutama on käynyt kyselemässä mutta kunniaa on ollut vähänlaisesti,kakkos killasta löytyy parempia ja itseasiassa sieltähän vois kaks nostaa ykköseen
Jope kirjoitti:^^ Laitoin Natzkulille ihan asiallisen viestin, katsotaan mitä vastaa. Ootte aika tasoissa, niin ei sitä oikein kehtaa mennä pieksemäänkään...
Razori tuntuu taas olevan kierroksella P*rkele, kun elinvoima menee aina nollille joka kerta, kun se käy moikkaamassa...
mulla on kanssa kilta pystyssä jos on joku sellanen joka sillon tällön pelailee niin voi liittyä jos kiltailu kiinnostaa. itse en pääse pelailemaan kun joku 3 päivää viikossa. killan nimi on EL_PERTIT
tää ei ole sitten mikää jäsenien ryöstö yritys vaan omaksi huvikseni laitoin killan pystyyn. pelaajat saavat tulla ja mennä niinkuin haluavat. pikkusen taitaa mennä offtopic
pitäs olla vähää tarkempi vissii, naks ylimpänä omalla listalla oleva haastetaan, sit vasta kattoin nimeä. Noo pitää välillä tuota Ocf 1 tiimin poruukkaa kurmuuttaa
hulkster kirjoitti:mulla on kanssa kilta pystyssä jos on joku sellanen joka sillon tällön pelailee niin voi liittyä jos kiltailu kiinnostaa. itse en pääse pelailemaan kun joku 3 päivää viikossa. killan nimi on EL_PERTIT
No perhana. Oisit nimennyt sen ocf kolmoseksi Laajalla rintamalla nääs...
Kume kirjoitti:Sorge poijjaat (ja tyttö) mutta siirryin tuosta kakkos killasta tuonne ykkös killan puolelle. Nyt on sit vapaa paikka jollekkin tuolla kakkos killassa